دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه مؤسسه رهگشا

سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه مؤسسه رهگشا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۶ برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت مطرح شد، در فضای مجازی عده ایی سودجو علیه مؤسسه رهگشا (تعویض پلاک) اتهامات کذبی را منتشر کردند فرد منتشر کننده شناسایی و دستگیر گردید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه مؤسسه رهگشا

با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۶ برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت مطرح شد، در فضای مجازی عده ایی سودجو علیه مؤسسه رهگشا (تعویض پلاک) اتهامات کذبی را منتشر کردند، فرد منتشر کننده شناسایی و دستگیر گردید و ضمن تشکیل پرونده قضائی هدف مجرمانه ی وی محرز شد و نامبرده از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

متأسفانه در چند روز اخیر همین متن که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود در فضای مجازی مجدداً جهت دار و هدفمند انتشار یافته است.

معاونت اجتماعی راهور ضمن محکوم کردن چنین اتهاماتی مرتبط با مؤسسه رهگشا (تعویض پلاک خودرو) کذب بودن مطالب را اعلام می‌دارد. لازم به ذکر است اینگونه جهت‌گیری‌های سو هیچ تأثیری بر اراده خادمان برای ارائه خدمت خوب، ارزان و آسان به مردم عزیز نخواهد گذاشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای قصد فریب افکار عمومی را دارند بر اساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت. تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد. "

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"‌جانشین فرمانده ناجا: تردد زائرین اربعین از مرزهای زمینی ممنوع است مراجعه نکنید. "

دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه مؤسسه رهگشا

دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه مؤسسه رهگشا

کد خبر 524136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.