عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ شهریورماه

در این بسته خبری از پیشرفت ۳۰ درصدی شهربازی مدرن گرگان تا نصب ۷۰۰ مخزن زباله نو در اسلامشهر و تداوم عملیات هرس چمن‌های سطح شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان قزوینی

محمدرضا نجفیان، مسئول واحد تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان قزوینی با حضور ۱۲۰ شرکت کننده در برج عملیاتی ایستگاه ۴ آتش نشانی برگزار شد.

اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بوشهر شتاب می‌گیرد

عبدالله کردگار، سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به انتخاب پیمانکاری توانمند روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح در این شهر شتاب می‌گیرد.

خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در هسته مرکزی شهر ساری

شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی شهر ساری در سال ۱۳۹۹ با هدف احیا و حفظ بافت‌های قدیمی شهر ساری و خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن این منطقه تأسیس‌شده است.

بهره برداری از پیاده‌راه ساوه

مجید اصدق، سرپرست شهرداری ساوه گفت: مشکلات مالی در تأمین مصالح موجب شد ادامه کار پیاده‌راه با تأخیر مواجه شود، اما تلاش می‌کنیم این پروژه اوایل آذرماه امسال به بهره برداری برسد.

تداوم عملیات هرس چمن‌های سطح شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: روزانه بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متر مربع از فضاهای سبز سطح شهر هرس و فرم دهی می‌شود.

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه بزرگ شهربازی مدرن گرگان

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان با بیان اینکه پروژه تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: ۷۰ درصد عملیات خاکبرداری، پِی کَنی و خاک‌ریزی انجام شده و ساخت دیوارهای بتنی و سنگی در حال ساخت است.

نصب ۷۰۰ مخزن زباله نو در اسلامشهر

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر در توضیح این خبر گفت: با اعتبارات پیش بینی شده در سال جاری ۷۰۰ مخزن از ۵۶۰۰ مخزن زباله شهر نوسازی خواهد شد که مرحله اول، تحویل مخازن از شب گذشته آغاز و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

فضای سبز فارسان به سختی آبیاری شد

علیرضا مالکی، سرپرست شهرداری فارسان گفت: آبیاری فضای سبز شهر در تابستان به سختی انجام شد.

نامگذاری تقاطعی به نام پاکبان و نصب المان در مشکین دشت

حسین بغدادی، شهردار مشکین دشت از نصب المان پاکبان و نامگذاری یکی از تقاطع‌های سطح این شهر به نام پاکبان خبر داد و گفت: نصب المان پاکبان در چند راه منتهی به بلوار شهید جلال لو که به عنوان تقاطع پاکبان نامگذاری گردیده در راستای تکریم از تلاش‌های پاکبانان زحمتکش است که در طول سال شهر را تمیز نگه می‌دارند و احساس آرامش و امنیت را به شهروندان هدیه می‌دهند.

کد خبر 524066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.