حمایت خیران از ۹۷۲۱ فرزند معنوی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۹ هزار و ۷۲۱ فرزند یتیم و نیازمند مورد حمایت نیکوکاران قرار گرفتند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر، به ویژه طرح اطعام و احسان حسینی و همچنین برنامه شور عاطفه‌ها، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران در این ایام بیش از پیش دستان پر مهر خود برای حمایت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گسترانیده و حمایت از ۹ هزار و ۷۲۱ فرزند را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع ماه محرم تاکنون سه هزار و ۲۱۰ حامی به جمع حامیان نیکوکار و حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: در حال حاضر ۱۱۶ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که امیدواریم تا پایان مراسم "شور عاطفه‌ها" این عزیزان نیز مورد حمایت مادی و معنوی حامیان قرار گیرند و با آرامش خاطر سال تحصیلی جدید را شروع کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حامیان در شرایط فعلی با وجود ویروس منحوس کرونا و سختی ادامه تحصیل در فضای مجازی برای نیازمندان می‌تواند، راهگشای ارتقا علمی دانش‌آموزان و دانشجویان باشد، گفت: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند می‌توانند با مراجعه به آدرس ekram.emdad.ir ثبت نام کنند، همچنین از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به صورت غیرحضوری در این امر سهیم باشند.

کد خبر 523901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.