مسابقه مجازی «یادواره دفاع مقدس» برگزار می‌شود

مسابقه مجازی "یادواره دفاع مقدس" در قالب ارائه سوالات چهار گزینه ای با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نفیسه گلشیرازی، رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس در نظر گرفته ایم با برگزاری برنامه‌های متنوع تفریحی ورزشی برای تمام سنین، این ایام باشکوه را گرامی داریم.

وی افزود: بازی جنگ ویژه سالمندان در باغ تجربه برگزار می‌شود که این برنامه به صورت اجرای مسابقه جدول با موضوع دفاع مقدس و ابر پازل برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، ادامه داد: برنامه دیگری با عنوان "آوای وطن" برای گروه سنی کودک در باغ بانوان طلوع برگزار می‌شود که شامل اجرای سرودهای ایرانی به همراه بازی خواهد بود.

گلشیرازی تصریح کرد: "لاله‌های جاودان" عنوان برنامه خانوادگی است که در ورزشگاه سهراب و امیرالمومنین (ع) در قالب مسابقات به صورت بازی‌های فکری رومیزی، جنگا، دومینو و … اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه "راز گنج" نیز با مخاطب نوجوانان و جوانان در باغ بانوان پردیس برگزار می‌شود که هر یک در قالب اجرای مسابقه جهت یابی به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری مسابقه مجازی "یادواره دفاع مقدس" برای همه سنین اشاره‌ای کرد و گفت: این برنامه به صورت مسابقه چهار گزینه‌ای در صفحه اینستاگرام تفریح شهر ( tafriheshahr@) و کانال شاد برگزار می‌شود.

کد خبر 523665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.