۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
عباس راشاد شهردار زنجان شد

عباس راشاد با پنج رأی از مجموع ۹ رأی اعضای شورا، به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، ششمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار تشکیل و پس از سخنان رئیس شورای شهر، رأی‌گیری برای تصدی شهردار زنجان انجام شد.

منصور مرادلو، با اشاره به فرایند انتخاب شهردار زنجان گفت: بر اساس فراخوان عمومی که بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های وزارت کشور انجام شد، تلاش کردیم تا فرصت خدمت در مدیریت شهری برای همه علاقه مندان به خدمت، فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: در مرحله نخست ۵۵ نفر برای مدیریت شهری در زنجان داوطلب شدند و با بررسی شاخص‌های مورد نظر از جمله بومی بودن و سوابق مدیریتی، با استعفای یک داوطلب (روح الله حسنی) در نهایت به هفت گزینه رسیدیم.

مرادلو با تاکید بر اینکه تلاش اعضای شورا بر این بود که با رعایت انصاف امکان فرصت برابر برای واجدین شرایط فراهم باشد، افزود: شورای ششم بعد از یک و نیم ماه تلاش و انتخاب سرپرست شهرداری هیچیک از پروژه‌ها را معطل نکرد.

گفتنی است عباس راشاد، عباس قنبری، منصور سلطان محمدی، حسین عیوض زاده، سعید رفیعی، جواد سروش مهر و محمد صحبت لو هفت گزینه نهایی شورای شهر برای سکان داری مدیریت شهری زنجان بودند که برنامه‌های خود را در این رابطه به شورای شهر ارائه کردند.

عباس راشاد سابقه سه دوره عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان و نیز فرمانداری شهرستان زنجان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 523518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.