ثبت نام مسکن خبرنگاران آغاز شد + سند و لینک ثبت نام

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از آغاز ثبت نام مسکن خبرنگاران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تأمین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح کردم و وزارت راه و شهرسازی با پیگیری مصرانه این موضوع در پاسخی اعلام کرد که ما بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است ولی همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نداده است.

وی افزود: در همین راستا مکاتبه‌ای با وزیر جدید ارشاد انجام دادم و از وی خواستم که عدم اهتمام وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: اعلام نموده بودم، حالا که تفاهم نامه امضا شده و همه اقدامات صورت گرفته، هر ساعت تعلل در ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر، ظلم به این قشر عزیز است و وزارت راه با هماهنگی وزارت فرهنگ، کار ثبت نام را آغاز کند.

مقتدایی افزود: متأسفانه اهتمام لازم از سوی وزیر ارشاد قبلی و فعلی در خصوص مسکن خبرنگاران دیده نشد. مشخص است عزم جدی وجود ندارد.

وی مطرح کرد: وقتی عدم اهتمام و بی دقتی وزرای ارشاد را شاهد بودم شخصاً ورود کردم و از دو متولی (معاون مسکن وزارت راه و معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد) خواستم در این خصوص گزارشی بدهند. از گزارش‌ها مشخص بود عزم بالایی در وزارت راه برای کمک به خبرنگاران و هنرمندان وجود دارد و در وزارت ارشاد نیز صرفاً معاون توسعه پیگیر کار است و رئیس صندوق هنر، معاون مطبوعاتی و وزیر اهتمام لازم را نشان ندادند.

نماینده مردم اصفهان افزود: با عنایت به اینکه نباید معطل بی اهتمامی ها شویم، از معاون وزیر راه درخواست کردم راه ثبت نام را ابلاغ کنند که امروز ابلاغ شد.

مقتدایی مطرح کرد: اهالی فرهنگ و هنر با قید فوریت ثبت نام را انجام دهند.

شایان ذکر است ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس اینترنتی Https://tem.mrud.ir از صبح چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به مدت بیست روز برای ثبت نام ۸۸۸۹ متقاضی معرفی شده در دسترس خواهد بود.

ثبت نام مسکن خبرنگاران
ثبت نام مسکن خبرنگاران

کد خبر 523515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.