برقراری پروازهای فوق‌العاده قشم ایر به نجف از تهران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر از انتقال بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی توسط این هواپیمایی خبر داد و گفت: روزانه هشت پرواز فوق‌العاده از تهران و مشهد به مقصد نجف انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حسن قاسمی درباره جابجایی زوار اربعین، اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ شهریورماه و آغاز پروازهای اربعین، این شرکت روزانه یک پرواز از مشهد مقدس و هفت پرواز از تهران و در مجموع هشت پرواز فوق‌العاده به مقصد نجف اشرف انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست افزایش پرواز و تأمین ناوگان، برآورد می‌شود تا پایان ایام اربعین حسینی بین ۲۰ تا ۲۴ هزار زائر توسط قشم ایر در مسیر تهران و مشهد به نجف اشرف و بالعکس انتقال یابند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر در خصوص تأمین ناوگان برای انجام این تعداد پروازها تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با کاستن از پروازهای داخلی، ناوگان لازم جهت انجام پروازهای نجف را تأمین کنیم.

قاسمی در خصوص افزایش تعداد پرواز فوق‌العاده افزود: با توجه به درخواست افزایش تعداد پرواز از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و لزوم خدمت رسانی به زوار اربعین درصدد هستیم تا برای آخر هفته و اوایل هفته آینده تعداد پروازهای فوق‌العاده را افزایش دهیم.

وی در خصوص قیمت بلیت پرواز اربعین گفت: این شرکت نرخ اعلامی بلیت‌های خود را از طریق وب سایت فروش بلیت و دفاتر فروش ارائه می‌دهد و اگر بلیت قشم ایر توسط هر یک از مبادی فروش بلیت بالاتر از این مبلغ فروش برود، از طرف قشم ایر پیگیری و با مبدا فروش بلیت به شدت برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر در خصوص فروش بلیت یکطرفه از طرف شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: پایه فروش بلیت قشم ایر براساس فروش دو طرفه است مگر اینکه پروازی در روز درخواستی مسافر جا نداشته باشد و مسافر تغییر زمان بلیت خود را به روز دیگر نپذیرد. همچنین با توجه به باز شدن مرزهای زمینی عراق جهت بازگشت زائران به کشور، امکان دارد که زائری فقط بلیت رفت بخواهد که براساس ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری براساس قیمت مشخص شده بلیت فروخته می‌شود.

کد خبر 523506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.