برنامه عادل فردوسی‌پور به‌زودی روی آنتن شبکه ورزش می‌رود

عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ قرار است به‌زودی این برنامه را از طریق شبکه ورزش روی آنتن ببرد، هرچند ممکن است که با نود هم به شبکه سه برگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی‌پور یکی از چهره‌های دوست داشتنی ماندگار ورزش کشورمان است که محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه دارد و همواره مورد لطف طرفداران پرشمارش قرار دارد.

این تهیه کننده با سابقه، از وقتی که اواخر سال ۹۷ برنامه نودش را از دست داد و حتی دکور برنامه‌اش را در هندوانه فروشی نظاره کرد و البته گزارش‌های فوتبال را هم نگذاشتند انجام دهد، حدود ۳۱ ماه است که سکوت کرده است.

در تمام این مدت، فردوسی‌پور مشغول تهیه برنامه فوتبال ۱۲۰ بود و در کنارش به ورزش کردن و سایر کارهای روزمره زندگی‌اش می‌پرداخت. با پایان یافتن فصل پیش رقابت‌های اروپایی، شایعات زیادی مطرح شد که عادل دیگر برای شبکه ورزش هم برنامه نمی‌سازد.

البته نکته دیگری که بسیار عجیب بود این بود که مجله لیگ قهرمانان اروپا که با دوبله عادل روی آنتن شبکه ورزش می‌رفت هم از او گرفته شد و به پیمان یوسفی واگذار شد تا فردوسی‌پور به سمت فلیمو رهسپار شود و برای این اپلیکشن مجله لیگ قهرمانان اروپا را دوبله کند.

البته بماند در همین مدت دوری از صدا و سیما، این تهیه کننده، یک برنامه اینترنتی به نام "کلاسیکو" برای بستر فضای مجازی ساخت و رکورد شکست، اما برای یک برنامه ۱۵ قسمتی با نام ۹۹ که قرار بود به فوتبال ایران بپردازد، مجوز ساترا را نگرفت.

این چهره‌ی محبوب، برای فینال لیگ قهرمانان آسیای سال بیش که بین پرسپولیس و اولسان برگزار شد، با دعوت نامه‌ی رسمی از سمت AFC مواجه شد تا برای مخاطبان فارسی زبان پیج این کنفدراسیون گزارش کند.

این حرکت جالب، سبب شد تعداد فالوورهای پیج فارسی AFC چند میلیون افزایش پیدا کند و سر و صدای زیادی به پا کرد. محبوبیت عادل در ایران، باعث بهت و حیرت مسئولان بلندپایه ی این نهاد شد. او به دوحه ی قطر رفت و گزارش کرد ولی داخل توسط برخی‌ها مورد هجوم قرار گرفت و حتی انگ وطن فروشی هم به پیشانی اش زدند.

حالا طبق شنیده‌ها، از پنجشنبه‌ی همین هفته‌ی پیش رو، قرار است فصل نهم فوتبال ۱۲۰ با تهیه کنندگی فردوسی پور و اجرای حمید محمدی مثل همان روال سابق ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه ورزش برود، اتفاقی که مشخصاً بسیار خبر خوبی برای علاقه مندان به فوتبال اروپا و این چهره دوست داشتنی به حساب می‌آید.

همه ی اینها درحالی است که سکوت طولانی مدت عادل و ماندنش در ایران، خوشبینی هایی را به وجود آورده تا این مجری کرمانی، مجدداً احتمالاً به زودی در دوره ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی با برنامه نود به شبکه سه برگردد.

موضوعی که محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار ایمنا آن را تأیید کرد. در این گفتگوی اختصاصی و تلفنی، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص وعده‌های مجدد، برای بازگشت دوباره‌ی عادل با برنامه نود به شبکه سه توضیحاتی ارائه داد.

عادل فردوسی پور بارها اعلام کرده فقط با برنامه نود به شبکه سه برمی‌گردد نه صرفاً فقط برای گزارشگری فوتبال. او محبوبیت زیادی در بین مردم دارد، تهیه کننده نود خواب را از چشم مفسدان حاضر در ورزش، گرفته بود. فردوسی‌پور سمبُل تلویزیون ایران است. البته اینکه چرا و به چه دلیل نود تعطیل شد آن هم بدون کوچک‌ترین توضیح؟ پرسشی است که تا این لحظه جواب مشخصی ندارد.

مردم همه مطمئن هستند که حتی خود عادل هم دلیل حذفش را نمی‌داند.

خبرنگار ایمنا از رئیس فراکسیون ورزش مجلس اینگونه سوال پرسید: "آقای فروردین شما چندین بار این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اید، اما فقط در حد حرف بوده و عملی ندیده‌ایم، آیا این بار عزم همه جدی است تا چهره‌ی محبوب مردم در شبکه‌ی سه برگردد؟ "

فروردین با اشاره به چهره انقلابی و روحیه مبارزه با فساد ابراهیم رئیسی، عنوان کرد: "همه مردم برنامه نود را با مبارزه علیه فساد در ورزش می‌شناسند، از محبوبیت عادل خبر داریم و امیدواریم با حضور دولت جدید (رئیسی) وعده بازگشت عادل را فراهم کنیم."

او همچنین اظهار کرد: "ما نوکر مردم هستیم و باید به خواسته آنها توجه شود."

کد خبر 523492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.