پرداخت پارکینگ‌ها در اتریش دیجیتالی می‌شود

شهرداری لینز برای افزایش ایمنی و سلامت شهروندان در پاندمی کرونا، سیستم پرداخت Contactless (غیر تماسی) را برای ۶۰ پارکینگ شهر پیاده سازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محبوبیت پرداخت‌های Contactless (غیر تماسی) سال‌ها است که سیر صعودی را طی می‌کند؛ اتفاقی که به این رویه پرداخت کمک شایانی کرد، همه‌گیری ویروس کرونا بود چراکه بسیاری از شهروندان به قوانین فاصله گذاری اجتماعی پایبند شده‌اند و ترجیح می‌دهند هنگام برقراری تعامل با دیگران ارتباط تماسی نداشته باشند.

در همین راستا، لینز فناوری قدیمی پارکینگ خود را تغییر داده تا با سبک زندگی جدیدی مطابقت داشته باشد. ۶۰ دستگاه بلیط پارکینگ در سطح شهر مستقر شده است که به منظور پشتیبانی از پرداخت بدون تماس خدمات‌رسانی می‌کند.

پرداخت پارکینگ‌ها در اتریش دیجیتالی می‌شود

در حال حاضر دستگاه‌ها با کارت‌های اعتباری و همچنین با تلفن‌های هوشمند مجهز به برنامه مخصوص پارکینگ کار می‌کنند. طراحی ساده این سیستم‌های هوشمند پشتیبانی و نگهداری آن‌ها را بسیار آسان می‌کند و در نتیجه فشار بر محیط زیست و بودجه شهر را کاهش می‌دهد. این شهر قصد دارد تعداد دستگاه‌های بلیط بدون تماس خود را با اضافه کردن ۴۰ دستگاه دیگر به تعداد ۱۰۰ برساند.

یکی از اعضای شورای شهر که مسئولیت نظارت بر عملکرد پارکینگ‌ها را برعهده دارد در این رابطه گفته است: "ما به شهروندان و مهمانان خود راهی بسیار ساده و فوق‌العاده راحت برای پرداخت هزینه پارکینگ ارائه می‌دهیم. اگر هیچ سکه‌ای با خود ندارید، می‌توانید خیلی سریع پرداخت‌های بدون تماس را با دستگاه‌های خودپرداز یا کارت‌های اعتباری در دستگاه انجام دهید."

این ابداع یکی از کاربرپسندترین روش پرداخت هزینه پارکینگ است که مدیریت شهری لینز انجام داده است.

پرداخت پارکینگ‌ها در اتریش دیجیتالی می‌شود

کد خبر 523480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.