والیبالیست‌های ناشنوا به دنبال کسب سکو در قهرمانی جهان ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هر چند با تیم های سختی همگروه شدیم اما برای کسب سکو از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، محمد ترکاشوند در مورد ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، اظهار کرد: مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی جهان از روز پنجشنبه یکم مهر در ایتالیا آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت، برای شرکت در این مسابقات متأسفانه به دلیل شرایط کرونا هیچ تورنمنت تدارکاتی برون مرزی نداشتیم و بازیکنان تنها با حضور در اردوهای داخلی در فاصله زمانی کمتر از ۳ ماه خود را برای قهرمانی جهان آماده کرده اند.

وی گفت: برای آماده سازی این تیم با کمک فدراسیون ناشنوایان از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم تا تیم خوبی را عازم ایتالیا کنیم.

ترکاشوند درباره همگروهی ایران در قهرمانی جهان ایتالیا گفت: ایران با تیم‌های روسیه، بلغارستان و ایتالیا همگروه است که ایتالیا میزبان مسابقات است، روسیه یکی از قدرت‌های والیبال ناشنوایان در المپیک و جهان است و بلغارستان نیز شرایط بهتری نسبت به ما دارد، در مجموع با حریفان سختی همگروه هستیم، بنابراین برای صعود از گروه خود باید بازیکنان از تمام توان خود استفاده تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان تصریح کرد: اگر زمان بیشتری برای آماده سازی تیم داشتیم با برنامه ریزی بهتری می‌توانستیم تیم را برای قهرمانی جهان آماده کنیم، به هر صورت با همین زمان محدود نیز سعی کردیم برنامه‌ها را به گونه‌ای پیش ببریم که بازیکنان از نظر تمرین کمبودی احساس نکنند و در حال حاضر انگیزه بالایی برای شرکت در مسابقات دارند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی از نظر کرونا وجود ندارد، گفت: تمام بازیکنان قبل از اعزام به ایتالیا تست کرونا می‌دهند تا مشکلی برای اعزام نداشته باشند، ضمن این که در طول برگزاری مسابقات نیز باید ۶ مرحله تست بدهند تا شرایط حضورشان در میدان فراهم شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 523426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.