ایران _ آرژانتین/تقابل ایرانی‌ها با قهرمان دوره قبل جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در این دوره از رقابت های جام جهانی فوتسال امشب به مصاف قهرمان دوره قلب جام جهانی آرژانتین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در این دوره از رقابت‌های جام جهانی دوشنبه _ ۲۹ شهریور ماه _ از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی به مصاف صربستان رفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد و در بازی دوم رو در روی آمریکا قرار گرفت و با نتیجه چهار بر دو این تیم را از پیش رو برداشت و صعود خود را به دور حذفی رقابت‌های جام جهانی قطعی کرد. تیم ملی فوتسال ایران برای اولین بار است که با دو برد پشت سرهم به مرحله بعدی جام جهانی صعود می‌کند و در بازی مقابل آرژانتین علیرضا صمیمی به علت اخراج در بازی قبل و مسلم اولادقباد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تیم ملی آرژانتین در نخستین بازی خود با نتیجه سنگین ۱۱ بر صفر آمریکا را در هم کوبید و در بازی دوم مقابل صربستان با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید تا صعود این تیم هم مانند ایران به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی قطعی شده باشد. این تیم دوره قبل جام جهانی موفق شد مقام قهرمانی را به دست آورد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های این دوره از رقابت‌های جام جهانی حضور دارد.

کد خبر 523339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.