فروزبخش: استاندار اصفهان  تعامل مثبتی با گروه‌ها و احزاب سیاسی داشته باشد

رئیس کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان گفت: در صورتی که استاندار جدید نتواند تعامل مثبتی با گروه‌ها و احزاب سیاسی داشته باشد، ممکن است این جریانات در جهت مخالف وی حرکت کنند.

احمد فروزبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: مطالبات اصلی از استاندار جدید ابتدا حل مشکلات مردم و سپس همدلی با احزاب و تشکل‌های سیاسی است.

وی افزود: استاندار اصفهان باید بتواند در سطوح ملی رایزنی‌های خوبی را جهت رفع مشکلات اصفهان داشته باشد که در این راستا لازم است از روحیه جهادی و انقلابی برخوردار باشد.

رئیس کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان تاکید کرد: استاندار اصفهان باید سابقه خوبی در تعامل با گروه‌های سیاسی، فرهنگی و مردمی داشته باشد همچنین تجربه و سوابق اجرایی شایسته‌ای در کارنامه خود ثبت کرده و از توانمندی مدیریتی برخوردار باشد.

فروزبخش ادامه داد: استان اصفهان از پتانسیل خوبی در زمینه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی برخوردار است؛ بر همین اساس اگر استاندار جدید بتواند با این پتانسیل ارتباط خوب و معنا داری برقرار کند، می‌تواند در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثری بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استاندار جدید نتواند تعامل مثبتی با گروه‌ها و احزاب سیاسی داشته باشد، ممکن است این جریانات در جهت مخالف وی حرکت کنند.

کد خبر 523321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.