مالت قوانین و محدودیت‌های کرونایی را کاهش می‌دهد

ساکنان واکسینه شده مالت که از مناطق لیست "قرمز " وارد این کشور می‌شوند، می‌توانند تحت شرایط خاصی در خانه قرنطینه شوند؛ همچنین، مکان‌های تفریحی می‌توانند ورود افراد واکسینه شده را محدود کنند که این امر مزایایی را برای صاحبان آن‌ها در پی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاهش محدودیت‌ها بخشی از اقدامات جدیدی است که مالت در جهت عادی شدن شرایط انجام می‌دهد زیرا ۹۱ درصد از مردم تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

تسهیل قوانین قرنطینه در شرایطی است که فشار عمومی بر پروتکل‌های سختگیرانه برای ورود از لیست کشورهای "قرمز" شدت یافته است چرا که افراد به هزینه خود، در حدود هزار و ۴۰۰ یورو در یک هتل مورد تأیید دولت قرنطینه می‌شدند.

وزیر کشور مالت در این رابطه گفت که در حال حاضر هر فرد بومی یا مقیم دائمی که واکسینه شده و از فهرست کشورهای قرمز وارد کشور می‌شود، می‌تواند در خانه خود را قرنطینه کند به شرطی که این خانواده دارای کمتر از پنج عضو کاملاً واکسینه شده باشد.

با این حال، قرنطینه هتل‌ها همچنان برای خانواده‌های بزرگ‌تر صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون آنها اعمال می‌شود.

مالت معیار لیست کشورهای قرمز خود را تغییر می‌دهد و به این ترتیب روسیه و هند از مناطق پر خطر حذف می‌شود. وزیر بهداشت توضیح داد که مالت در حال حاضر بر جلوگیری از ورود نوع جدید Mu که در کلمبیا تشخیص داده شده، متمرکز است.

وزیر در مورد اقدامات جدید برای صنعت غذا و رستوران‌داری نیز گفت: "رستوران‌ها و موسساتی که ترجیح می‌دهند مشتریان واکسن زده را پذیرایی کنند، می‌توانند به همین رویه ادامه دهند. با کاهش محدودیت‌ها نیز صاحبان صنعت پذیرایی می‌توانند ساعات فعالیت خود را بیشتر کنند و یا طرز چیدمان خود را تغییر دهند."

کد خبر 523219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.