روبه‌روی آرژانتین می‌جنگیم/پیروزی برابر آمریکا صعود ایران را قطعی کرد

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: نخستین چیزی که می‌خواستیم صعود از مرحله گروهی بود که به آن رسیدیم و تمرکز را روی بازی حذفی گذاشتیم. اولین دوره‌ای است که تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی پشت سرهم از گروه صعود می‌کند و این حس خوبی دارد.

سعید احمدعباسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه بازی تیم ملی فوتسال ایران با آمریکا اظهار کرد: همه فکر می‌کردند بازی آسانی پیش رو داریم ولی این طور نبود، در جام جهانی بازی آسان وجود ندارد و تیم آمریکا از نظر بدنی خوب بود. با توجه به اینکه این تیم در بازی قبل با نتیجه سنگینی از آمریکا شکست خورده بود، ایران را آنالیز کردند و بازی پر فشاری انجام دادند. اول بازی بدشانسی آوردیم و دروازه‌بان اصلی تیم علیرضا صمیمی را از دست دادیم که سه‌نفره شدیم، گل خوردیم و بازی سخت شد ولی تجربه بازیکنان ایرانی بیشتر از انگیزه تیم ملی آمریکا بود و موفق شدیم سه بر یک پیش بیفتیم.

وی ادامه داد: بازی طبق یک تعادلی پیش می‌رفت، توپ‌های ما وارد دروازه آمریکا نشد و دقایق آخر بازی گل دریافت کردیم که بازی حساس شد، اما گل چهارم را زدیم و صعود کردیم. جز تیم‌هایی که به مرحله بعد صعود کردند هستیم، به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و سعی داریم مصدومان را برای بازی با آرژانتین برسانیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بازی دوم بود و باید بهتر بازی می‌کردیم، تصریح کرد: اخراج علیرضا صمیمی در اوایل بازی در روند تیم تأثیر گذار بود زیرا در بازی با صربستان عملکرد چشمگیری داشت و مانع گلزنی تیم حریف می‌شد، دو دروازه‌بان خوب دیگر داریم که می‌توانند در بازی با آرژانتین جای صمیمی را پر کنند. در بازی مسلم اولاد قباد مصدوم شد و سرمربی تغییراتی ایجاد کرد ولی در کل مهم صعود از گروه بود.

احمدعباسی در خصوص بازی با آرژانتین خاطرنشان کرد: آرژانتین تیم قوی و محکمی است که در دفاع عملکرد خوبی دارند و رسیدن به دروازه این تیم کار مشکلی است، دوره قبل جام جهانی خوب دفاع کردند و کم گل خوردند و به قهرمانی رسیدند ولی ما هم تیم اول آسیا و تیم سوم دوره قبل جام جهانی هستیم که می‌خواهیم جلوی آرژانتین بجنگیم و باقدرت بازی کنیم.

وی اضافه کرد: نخستین چیزی که می‌خواستیم صعود از مرحله گروهی بود، که به آن رسیدیم و تمرکز را روی بازی حذفی گذاشتیم. اولین دوره‌ای است که تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی پشت سرهم از گروه صعود می‌کند و این حس خوبی دارد.

بازیکن تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم ما را دعا کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت دل مردم را شاد کنیم و پرچم ایران را بالا ببریم. از زمانی که عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شده، تغییرات در فوتسال حس می‌شود که از او تشکر می‌کنم و امیدوارم همانطور که فوتسال ایران از نظر فنی رو به جلو می‌رود از نظر کیفیت، سخت افزار و امکانات هم پیشرفت کنیم.

کد خبر 523191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.