گوشی‌های تاشو شیائومی و گوگل چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های تاشوی گوگل و شیائومی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل در سه ماهه پایانی سال جاری معرفی خواهند شد که جز پرچم‌داران ۲۰۲۱ در نظر گرفته می‌شوند. متخصص شرکت DSCC اعلام کرده است که قرار است در این بازه زمانی تلفن‌های هوشمند تاشو شرکت‌های شیائومی و گوگل نیز معرفی شوند.

این فرد لیستی از دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش تطبیقی ۱۲۰ هرتزی OLED را منتشر کرده است و به این موضوع اشاره کرده است که گوشی‌های هوشمند تاشو گوگل، شیائومی، ویوو و اوپو جز اولین معرفی‌های سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ هستند. همچنین، ممکن است که گوشی سامسونگ W22 5G نیز دارای طراحی تاشو باشد، اما هنوز مشخص نیست که به صفحه نمایش انعطاف پذیر مجهز خواهند شد یا خیر؟

با توجه به گزارشات منتشر شده، بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ تقریباً سه برابر نسبت به سال ۲۰۲۰ رشد خواهد کرد، انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۳ میلادی نیز شاهد رشد ۱۰ برابری فروش گوشی تاشو باشیم. به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ بر بازار غالب باشند و با وجود عرضه گوشی‌های تاشو شرکت‌های دیگر همچنان حرف اول را بزند. علاوه بر این، به احتمال بسیار زیاد شرکت سامسونگ نیز با معرفی سری جدید گوشی‌ها هوشمند تاشو فلیپ خود کاربران زیادی را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 523113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.