خداحافظی دنیل کریگ با «جیمزباند»

اپل تی‌وی به تازیگر با مستندی به عنوان «جیمز باند بودن» به مسیر کریگ در این فیلم‌ها پرداخته و آخرین صحنه بازی وی در نقش جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» را نشان داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، دنیل کریگ با ایفای نقش برای پنجمین و آخرین بار در یکی از فیلم‌های «جیمز باند»، از رسیدن به آخر راه گفت. وی که در فیلم‌های «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای‌فال»، «اسپکتر» و «زمانی برای مردن نیست» در نقش مأمور مشهور دنیای جاسوسی جلوی دوربین رفته ۸ اکتبر با آخرین فیلم راهی پرده‌های سینماها می‌شود.

اپل تی‌وی به تازگی با مستندی به عنوان «جیمز باند بودن» به مسیر کریگ در این فیلم‌ها پرداخته و آخرین صحنه بازی وی در نقش جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» را نشان داده است. در این صحنه جیمز باند در حال دویدن از کادر خارج می‌شود و همراهی ۱۵ ساله وی با مأمور ۰۰۷ به پایان می‌رسد. وی در شب فیلمبرداری آخرین پلان سخنان تأثیرگذاری ایراد کرده و همه اعضای دست‌اندرکار پروژه با در آغوش گرفتن همدیگر این لحظه را گرامی می‌دارند.

وی در سخنانش گفته است: افراد زیادی در این پنج فیلم با من کار کردند و می‌دانم چیزهای زیادی درباره آنچه من درباره این فیلم‌ها فکر می‌کنم گفته شده… اما من عاشق هر لحظه از این فیلم‌ها بودم و به ویژه این آخری چون هر صبح که بیدار می‌شدم می‌دانستم این شانس را دارم که با شماها کار کنم و این بزرگ‌ترین افتخار در زندگی من بوده است. وی این حرف‌ها را در حالی بیان کرد که پس از آن نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

از ۷ اکتبر مشترکان اپل تی‌وی می‌توانند مستند «جیمز باند بودن» را به صورت رایگان تماشا کنند و «زمانی برای مردن نیست» از روز پس از آن راهی سینماها آمریکا می‌شود. بلیت‌های این فیلم از اکنون در حال فروش است.

کد خبر 522947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.