علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان صبح امروز شنبه _۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰_ فعالیت خود را در مجموعه شهرداری به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار اصفهان به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در اولین ساعات نخستین روز کاری خود با حضور در گلستان شهدا با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

علی قاسم‌زاده در این رابطه اظهار کرد: امروز به گلستان شهدا آمدم تا به شهدا اعلام کنم پیرو راه آنان هستم. امید است با استمداد از شهدا به گونه‌ای عمل شود که در مقابل آنان شرمنده نباشیم.

علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد

وی پس از تجدید بیعت با شهدا جهت بازدید به منطقه کمتر برخوردار ۱۴ رفت و از محله‌های زینبیه و حصه بازدید کرد، در جریان بازدید، مردم و اهالی محله حصه درخواست‌ها و مشکلات خود از جمله نبود فضای سبز، بلاتکلیفی زمین‌های منطقه و نبود امنیت اجتماعی را با شهردار اصفهان در میان گذاشتند.

شهردار اصفهان که مهمترین رویکرد مدیریت شهری جدید را توجه به مناطق محروم دانست، در این باره اظهار کرد: در اولین روز کاری تصمیم بر آن شد از منطقه ۱۴ بازدید کنیم. امروز از برخی از نقاط محروم این منطقه همچون حصه بازدید شد تا تدابیر لازم برای بهبود وضعیت زندگی مردم در آن اتخاذ شود.

قاسم‌زاده در خصوص اقداماتی که باید برای حصه انجام شود، نیز تصریح کرد: لازم است به محله حصه نگاه جامع داشت به طوری که علاوه بر مسائل فیزیکی و کالبدی، مشکلات مربوط به مالکیت زمین، بافت فرسوده و ریزدانه‌های این محل نیز باید رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم برقراری امنیت اجتماعی در حصه، خاطرنشان کرد: باید در قالب یک بسته، برنامه‌های لازم برای رفع مشکلات حصه در نظر گرفته شود.

علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد

شهردار اصفهان پس از این بازدید به شهرداری مرکزی رفت و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

قاسم‌زاده در حین ورود به شهرداری مرکزی در جمع پرسنل این مجموعه اظهار کرد: دو رسالت محوری را در ابتدای فعالیت در مجموعه شهرداری تعریف کرده‌ام که یکی از آنها صیانت از خانواده و شخصیت شهرداری به عنوان نهادی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال است که بیش از ۱۰ هزار پرسنل به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم در آن فعال هستند.

وی با بیان اینکه شخصیت شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد از این رو باید از آن حفاظت کرد و اگر گردی بر چهره آن نشسته، زدوده شود، گفت: رسالت دوم صیانت از شهر اصفهان است، پیش از به دنیا آمدن ما شهر اصفهان هویت و شخصیتی داشته که باید از آن محافظت شود، بنابراین حداقلی‌ترین وظیفه‌مان این است که دردی بر دردهای اصفهان اضافه نکنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: از جمله مأموریت‌های شهرداری این است که اصفهان شهر زندگی شود در واقع مدیریت شهری باید شرایط را به گونه‌ای مهیا کند که مردم در شهر احساس امنیت و آسایش کنند؛ از سویی دیگر شهرداری نیز باید سرزنده و شاداب باشد، مهم‌ترین سرمایه یک سازمان منابع انسانی آن است، بنابراین امیدواریم بتوانیم با همکاری کارمندان و پرسنل شهرداری در قدم نخست از شخصیت شهرداری صیانت کنیم تا مردم بدانند اگر شهرداری یک ثانیه تعطیل شود، شهر دچار مشکل می‌شود.

قاسم‌زاده اضافه کرد: پیش از آنکه شهر قدردان زحمات پرسنل شهرداری باشد، کارکنان آن باید از هویت و شخصیت شهرداری حفاظت کنند، گاهی ممکن است افرادی با نام شهرداری کارهایی انجام دهند که هویت شهرداری را خدشه‌دار کند، باید از این موضوعات جلوگیری شود و برای به دست آوردن رضایت مردم تلاش کرد.

علی قاسم‌زاده کار خود را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرد

خدمت به مردم محروم آرمان اعضای شورای شهر است

سپس محمد نور صالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جمع پرسنل مجموعه شهرداری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز با حضور در گلستان شهدا و زیارت قبور شهدا و بازدید از مناطق کم برخوردار زینبیه و حصه، آرمان خود که همان خدمت به مردم محروم و شهر شهیدان است را مطرح کردند.

وی افزود: امید است این هدف و راه ادامه یافته و چهار سال آینده برای مدیریت شهری درخشان باشد.

پرسنل شهرداری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند

علیرضا بوژ مهرانی، سرپرست پیشین شهرداری اصفهان نیز در پایان با آرزوی موفقیت و بهروزی در راه خدمت رسانی به مردم برای شهردار اصفهان، اظهار کرد: فرهیخته‌ترین و توانمندترین پرسنل موجود در دستگاه‌های اجرایی اکنون در شهرداری اصفهان مشغول به کار بوده و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: اگر میدان عمل برای کارمندان شهرداری فراهم شده و به آنها اعتماد شود می‌توانند وظایف خود را به بهترین شکل در راستای خدمت به مردم ایفا کنند.

کد خبر 522849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.