آخرین وضعیت بازگشایی استخرها و باشگاه‌های بدنسازی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با ورود استان اصفهان به شرایط نارنجی رنگ بندی کرونا باشگاه‌های بدنسازی طبق روال گذشته باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند البته باید طبق دستور العمل ها موارد را رعایت کنند. اما در مورد بازگشایی استخرها شرایط متفاوت است.

سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازگشایی سالن‌های بدنسازی و استخرهای شنا همزمان با ورود استان اصفهان به وضعیت نارنجی رنگ بندی کرونا، اظهار کرد: باشگاه‌های بدنسازی طبق روال گذشته باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند البته باید طبق دستور العمل ها موارد را رعایت کنند، اما در مورد بازگشایی استخرها شرایط متفاوت است.

وی ادامه داد: مسئولان استخرها باید بر اساس پروتکل‌های تعیین شده به مراکز بهداشت استان مراجعه و مجوزی را در اختیار داشته باشند تا در چارچوب آن به طور مثال ناجی غریق‌ها، استفاده کنندگان از استخر و سانس‌های تعیین شده شرایطی داشته باشند و با همان مجوز فعالیت خود را مجدداً آغاز نمایند. در واقع استخر داران می‌توانند در شرایط فعلی باز باشند اما باید دستور العمل هایی را بر اساس پروتکل‌های تدوینی رعایت و مجوز کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به عدم تدوین دستور العمل هایی در خصوص حضور بدون مانع در اماکن ورزشی از سوی افرادی که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند، تصریح کرد: تا این لحظه دستور العملی در خصوص افرادی که دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ نشده است. در اصل به نظر می‌رسد به این دلیل که این موضوع در کشور هنوز به طور کامل فراگیر نشده پروتکلی تدوین نشده است.

کد خبر 522839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.