توزیع پلاستیک‌های قرمز ویژه پسماندهای بیماران کرونایی

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: پلاستیک‌های قرمز رنگ ویژه جمع‌آوری پسماندهای بیماران کرونایی بر اساس تقاضای شهروندان در پیک پنجم کرونا نیز توزیع شد.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر اصفهان توسط مجموعه‌های خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه کیسه‌های قرمز رنگ آرم دار برای جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و متقاضیان دریافت این کیسه‌ها می‌توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری، کیسه‌های زباله قرمز رنگ دریافت کنند.

وی تاکید کرد: زباله‌های آلوده به ویروس در کیسه‌های مخصوص قرار گرفته و توسط شهروندان به ایستگاه‌های ثابت بازیافت تحویل داده می‌شود یا توسط پاکبانان از در منازل جمع‌آوری خواهد شد.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: رعایت نکات مربوط به جداسازی وسایل و لوازم مصرفی درمان و پیشگیری از شیوع کرونا از سوی شهروندان می‌تواند چرخه انتقال ویروس را کاهش داده و در راستای کاهش شیوع این بیماری مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه سازمان پسماند زباله‌های عفونی را از زباله‌های شهری تفکیک و دفن می‌کند، تصریح می‌کند: پسماندهای عفونی و پزشکی توسط پیمانکاران دانشگاه علوم پزشکی حمل شده و در سایتی که شهرداری پیش بینی کرده به صورت بهداشتی دفن می‌شود.

کد خبر 522819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.