شهردار اصفهان: از شخصیت شهرداری صیانت می‌کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه از شخصیت شهر باید حفاظت کرد، گفت: مدیریت شهری باید تلاش کند اصفهان شهر زندگی باشد تا مردم در آن احساس امنیت و آسایش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰_ در آئین آغاز به کار فعالیت خود در مجموعه شهرداری، با بیان اینکه خدا را شاکرم که به طور مجدد توفیق عضویت در خانواده شهرداری و خدمت به مردم را به دست آوردم، اظهار کرد: دو رسالت محوری را در ابتدای فعالیت در مجموعه شهرداری تعریف کرده‌ام که یکی از آنها صیانت از خانواده و شخصیت شهرداری به عنوان نهادی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال است که بیش از ۱۰ هزار پرسنل به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم در آن فعال هستند.

وی با بیان اینکه شخصیت شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد از این رو باید از آن حفاظت کرد و اگر گردی بر چهره آن نشسته، زدوده شود، گفت: رسالت دوم صیانت از شهر اصفهان است، پیش از به دنیا آمدن ما شهر اصفهان هویت و شخصیتی داشته که باید از آن محافظت شود، بنابراین حداقلی‌ترین وظیفه‌مان این است که دردی بر دردهای اصفهان اضافه نکنیم.

مدیریت شهری باید تلاش کند اصفهان شهر زندگی باشد

شهردار اصفهان تاکید کرد: از جمله مأموریت‌های شهرداری این است که اصفهان شهر زندگی شود در واقع مدیریت شهری باید شرایط را به گونه‌ای مهیا کند که مردم در شهر احساس امنیت و آسایش کنند؛ از سویی دیگر شهرداری نیز باید سرزنده و شاداب باشد، مهم‌ترین سرمایه یک سازمان منابع انسانی آن است، بنابراین امیدواریم بتوانیم با همکاری کارمندان و پرسنل شهرداری در قدم نخست از شخصیت شهرداری صیانت کنیم تا مردم بدانند اگر شهرداری یک ثانیه تعطیل شود، شهر دچار مشکل می‌شود.

قاسم زاده اضافه کرد: پیش از آنکه شهر قدردان زحمات پرسنل شهرداری باشد، کارکنان آن باید از هویت و شخصیت شهرداری حفاظت کنند، گاهی ممکن است افرادی با نام شهرداری کارهایی انجام دهند که هویت شهرداری را خدشه‌دار کند، باید از این موضوعات جلوگیری شود و برای به دست آوردن رضایت مردم تلاش کرد.

خدمت به مردم محروم آرمان اعضای شورای شهر است

محمد نور صالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز با حضور در گلستان شهدا و زیارت قبور شهدا و بازدید از مناطق کم برخوردار زینبیه و حصه، آرمان خود که همان خدمت به مردم محروم و شهر شهیدان است را مطرح کردند.

وی افزود: امید است این هدف و راه ادامه یافته و چهار سال آینده برای مدیریت شهری درخشان باشد.

پرسنل شهرداری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند

علیرضا بوژ مهرانی، سرپرست پیشین شهرداری اصفهان، نیز با آرزوی موفقیت و بهروزی در راه خدمت رسانی به مردم برای شهردار اصفهان، اظهار کرد: فرهیخته‌ترین و توانمندترین پرسنل موجود در دستگاه‌های اجرایی اکنون در شهرداری اصفهان مشغول به کار بوده و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: اگر میدان عمل برای کارمندان شهرداری فراهم شده و به آنها اعتماد شود می‌توانند وظایف خود را به بهترین شکل در راستای خدمت به مردم ایفا کنند.

 

کد خبر 522808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.