انهدام تیم تروریستی مسلح در شمال غرب کشور

سخنگوی نیروی انتظامی از انهدام تیم تروریستی مسلح در شمال غرب کشور خبر داد وگفت:غیور مردان مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در شمالغرب کشور با یک گروهک تروریستی که برای انجام اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور را داشتند، مسلحانه درگیر شدند و موفق شدند این تیم تروریستی را کاملاً منهدم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"انهدام تیم تروریستی مسلح در شمال غرب کشور

غیور مردان مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور با یک گروهک تروریستی که برای انجام اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور را داشتند، مسلحانه در گیر شدند که در این عملیات مرزبانان موفق شدند، یک نفر از تروریست‌ها را زخمی و یک نفر دیگر را نیز دستگیر کنند و این تیم تروریستی را کاملاً منهدم کنند.

گفتنی است در این درگیری مسلحانه، مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی با اشراف و تسلط کامل اطلاعاتی توانستند مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و مواد منفجره به همراه تجهیزات ارتباطی پیشرفته را از تروریست‌ها کشف کنند. "

سخنگوی ناجا در پست دیگری نوشت:

"دفاع مقدس برای جهان اسلام الهام‌بخش است

فرمانده ناجا: دوران دفاع مقدس نه فقط برای مردم کشور بلکه برای تمامی آزادی خواهان جهان اسلام الهام بخش است. به طوری که در حال حاضر از ارزش‌های آن دوران پیروی و در جایی که لازم است مقاومت و ایستادگی می‌کنیم. "

انهدام تیم تروریستی مسلح در شمال غرب کشور

انهدام تیم تروریستی مسلح در شمال غرب کشور

کد خبر 522728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.