ایجاد المان‌های شهری متناسب با فرهنگ محلی در فارسان

رئیس شورای اسلامی شهر فارسان ایجاد و توسعه المان‌های شهری متناسب با فرهنگ و قومیت محلی را یکی از اولویت‌های مدیریت این شهر دانست.

عباس یداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای ششم شهر فارسان توسعه و تجهیز و نورپردازی پارک‌های سطح شهر را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی با اشاره به ایجاد یک پارک جدید در مسیر منطقه گردشگری چشمه قلعه، یادآور شد: این پروژه در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر فارسان تصریح کرد: افزایش مساحت پارک قلمستان شهر را پیگیر خواهیم شد تا با تخصیص اعتبار لازم در سال آینده کلنگ‌زنی شود.

وی تاکید کرد: توسعه فضای سبز تپه نورالشهدا که حالت پارک کوهستانی داشته و مساحت آن هشت هکتار است در دست اقدام است.

یداللهی اظهار کرد: ایجاد پارک بانوان شهر فارسان از دیگر برنامه‌های شورای ششم بوده که در آینده نزدیک با مشخص شدن مکان مناسب برای آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه المان‌های شهری متناسب با فرهنگ و قومیت شهر نیز مدنظر است، توضیح داد: در این زمینه در شهر فارسان ضعیف عمل شده است.

یداللهی ادامه داد: توسعه و مناسب‌سازی پیاده‌روها به‌ویژه در بلوار ورودی شهر و تجهیز ست‌های ورزشی در اماکن باز هم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: زیباسازی، آبنما و نورپردازی میادین، بلوارها و فضاهای باز شهری از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر فارسان گفت: در زمینه آسفالت معابر و جدول‌بندی در طرح تفصیلی بیشترین اولویت‌ها دیده شده و همین مناطق مورد توجه جدی است، همچنین ایجاد زیرساخت گردشگری در شهر و تشویق سرمایه‌گذاران به حضور در این مهم مدنظر است.

کد خبر 522559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.