آیا پول خوشبختی می آورد آقای پوچتینو؟

درست است که نتیجه تساوی هیچگاه بد نیست، اما اگر ترکیب منتخب جهان را در اختیار داشته باشید آن وقت حتی تساوی هم با شکست فرقی ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یک طلسم بزرگ دامان پاریس را گرفته و قرار نیست پایتخت نشینان فرانسه هیچگاه روز خوشی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کنند، تیمی پر از ستاره‌های بی فروغ که در مقابل یکی از ضعیف‌ترین نمایندهای لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن نداشت.

مثلث تهاجمی پی اس جی متشکل از مسی، امباپه و نیمار که برای بار همراه با یکدیگر بازی را آغاز کردند، شب سختی را پشت سر گذاشته و در نهایت به تساوی ۱-۱ برابر کلوب بروژ رضایت دادند. پوچتینو، سرمربی پاریس در کنفرانس پس از بازی گفت: در برخی از زمینه‌ها باید پیشرفت کنیم و مشکل اصلی ما این نیست.

او افزود: من از تأثیرات دفاعی مهاجمان تیم خوشحالم. خیلی خوب در بحث دفاعی به تیم کمک کردند اما زمینه‌های دیگری برای پیشرفت وجود دارد. ما باید با هم رقابت کنیم، یکدیگر را بیشتر بشناسیم و درک متقابلی پیدا کنیم تا نتیجه‌های مورد انتظار رقم بخورد.

پوچتینو در خصوص ناکامی در نتیجه گیری با وجود ستاره‌های بزرگ در ترکیبش اعتراف کرد: در یک بازی لیگ قهرمانان باید استانداردهایی را رعایت کرده و خوب عمل کنید. ما روز خوبی نداشتیم و نتوانستیم به اندازه کافی قوی باشیم. از نتیجه و عملکرد به هیچ وجه راضی نیستم و شرایط برای بهبود و پیشرفت مهیاست.

شکی نیست که امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه که عده‌ای او را بهترین بازیکن در آینده فوتبال می‌دانند، نیمار به عنوان یکی از برترین گلزنان تاریخ تیم ملی برزیل و مسی به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ، با وجود بزرگی شأن نیاز دارند تا یکدیگر را بیشتر بشناسند و به حضور در کنار یکدیگر عادت کنند.

به مرور زمان می‌توان انتظار داشت که مثلث تهاجمی فرانسوی‌ها قدرت بیشتری داشته باشد و حتی بتواند کارهای بزرگ‌تری را انجام دهد؛ اما هیچوقت نباید گفت هیچوقت! هماهنگی بالا و برقراری رابطه متقابل و مناسب بین بازیکنانی با این سطح استثنایی کار ساده‌ای نیست و پوچتینو مسیر سختی را در پیش دارد. او تیمی در اختیار دارد که باید به بالاترین سطوح برسد و حتی یک لغزش کوچک با وجود چنین مهره‌هایی، غیرقابل قبول خواهد بود.

مسی، امباپه، نیمار، دوناروما، واینالدوم، راموس و چندین بازیکن دیگر، ستاره‌های حال حاضر فوتبال جهان هستند که همگی در یک تیم حضور دارند. پاریس سن ژرمن موفق شد با خرج‌های گران‌قیمت یک ترکیب بی نظیر را جمع‌آوری کند، اما باید از آقای پوچتینو یک بار حالا و یک بار در انتهای فصل بپرسیم؛ آیا پول خوشبختی می‌آورد آقای پوچتینو؟

کد خبر 522527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.