آتش‌نشانان همدان ۳ نفر را از عمق چاه ۴۰ متری نجات دادند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت: آتش‌نشانان همدان سه نفر را که در حال حفر چاه در عمق ۴۰ متری گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش ایمنا، سیدصادق پورسینا اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۱ روز گذشته سامانه ۱۲۵ همدان با دریافت خبری مبنی بر گرفتار شدن یک مقنی درون چاه دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکز و بهشت را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان به سرعت در محل حادثه واقع در شهرک صنعتی الوند اعزام شدند، افزود: دو نفر به علت سقوط سطل محتوی خاک و سنگ روی سرشان در چاه مصدوم شده بودند و فرد سوم نیز برای نجات آنان وارد چاه شده بود که هر سه در عمق ۴۰ متری گرفتار شده‌اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان ادامه داد: با مشاهده شرایط صحنه آتش نشانان بلافاصله عملیات نجات را آغاز کرده و در ابتدا با استفاده از تجهیزات تخصصی یکی از افراد گرفتار شده را از چاه خارج کردند.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با شیوه‌های تخصصی امداد و نجات ۲ نفر دیگر را که مصدوم و دچار افت هشیاری و ناتوانی حرکتی شده بودند در کمترین زمان از چاه خارج کردند. پس از خارج کردن مصدومان و تحویل آنان به عوامل اورژانس، آتش نشانان برای ادامه خدمت به ایستگاه مبدا باز گشتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان خاطرنشان کرد: این عملیات با نظارت میدانی و همراهی سرپرست سازمان و رئیس ایستگاه مرکز انجام گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 522451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.