«یکی بود که، یکی نبود» برای فرزندان شهدای مدافع سلامت

تهیه کننده و مدیر تولید فیلم کوتاه «یکی بود که، یکی نبود» از اتمام مراحل تولید آن خبر داد. این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی احمد مقامی و تهیه کنندگی فرناز رضایی و مجتبی کریمی تولید شده است، درباره فرزندان شهدای مدافع سلامت است.

فرناز رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌ها و شرایط دشوار کرونایی با همفکری کارگردان، فیلمبرداری این اثر در یک روز و حدود ۲۰ ساعت به اتمام رسید.

وی افزود: فیلمبرداری «یکی بود که، یکی نبود» در یک لوکیشن انجام شد و به دلیل مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا، از تعدد لوکیشن خودداری شد. دکوپاژ فیلمنامه به گونه‌ای انجام شده بود که عوامل و بازیگران جا به جایی کمی داشته باشند و بتوانیم فیلمبرداری را در یک خانه ویلایی و با فضای باز انجام دهیم. همچنین برای حفظ سلامتی عوامل و بازیگران تعداد افراد پشت دوربین را نیز کاهش دادیم.

احمد مقامی، کارگردان این فیلم، گفت: برای انتخاب بازیگران این فیلم که اغلب کودک هستند بعد از چهار ماه تست غیر حضوری، موفق شدیم سه کودک به نام‌های ستایش دهقانی، طاها مرادی، پروا جعفری که در بازیگری با استعداد هستند را انتخاب کنیم. مدیر فیلمبرداری این فیلم یاسر زمانی و موسیقی متن آن ساخته سیاوش وزیری است.

وی افزود: این فیلم برای شرکت در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و جشنواره‌های داخلی و خارجی تولید شده است.

از فعالیت‌های کارگردان این فیلم‌های می‌توان به تهیه و تولید فیلم سینمایی «هزار سال با تو» و «چشمهایت» اشاره کرد.

کد خبر 522428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.