مشکلات جاده قزلحصار کرج یک بار برای همیشه رفع می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت صیانت از جان مردم، گفت: اقدامات لازم برای رفع مشکلات جاده قزلحصار انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی در بازدید از بلوار پیام (جاده قزلحصار) کرج که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور چند تن از اعضای شورای شهر انجام شد، با بیان اینکه شهرداری کرج با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: اهمیت صیانت از جان مردم، اعضای شورا را برای تعریف پروژه به اینجا آورده و در صدد هستیم تا مشکلات و معضلات بلوار پیام یکبار برای همیشه رفع شود.

وی خواستار الزام پایبندی دستگاه‌های مربوطه به تقسیم وظایف اعلامی شد و افزود: جلسات میدانی به مراتب مؤثرتر از جلسات پشت میزی است و قطعاً بازدیدهای میدانیِ بدون دستاورد مورد قبول نبوده و دنبال نتیجه‌ایم لذا به عنوان نماینده مردم در صورت کم کاری دستگاه‌های مربوطه، شفاف اعلام خواهم کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر انجام وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز در جاده پر خطر پیام، به عدم ایمنی پل‌های عابرپیاده، رفت و روب و روشنایی معابر با مشارکت اداره برق، نصب فوری علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: به اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز یک ماه فرصت داده شده تا مشکلات مربوطه را برطرف کند.

وی به علت توقف پروژه انتقال آب‌های سطحی سیاه‌جوی پرداخت و تصریح کرد: پل عابرپیاده در اتصال خطوط این پروژه مزاحمت می‌کند که باید جمع‌آوری و بعد از اتمام کار نصب شود، همچنین لازم است درباره محل قرار گرفتن این پل عابرپیاده مطالعه و نیازسنجی شود تا در صورت امکان به محل مناسب‌تری جابجا شود.

وی با بیان اینکه اراضی زندان قزلحصار یکی از دلایل توقف پروژه انتقال آب‌های سطحی سیاه جوی است، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل درحال مذاکره هستیم.

کد خبر 522361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.