دیبالا جزئیات تمدید قراردادش با یووه را فاش کرد

ستاره و کاپیتان آرژانتینی یوونتوسی ها در آستانه تمدید قرارداد خود با بانوی پیر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، قرارداد فعلی ستاره و کاپیتان آرژانتینی تیم یوونتوس یعنی پائولو دیبالا در پایان سال به پایان می‌رسد و این باشگاه آماده است تا قرارداد مهمترین بازیکن ترکیبش را تمدید کرده و شماره ۱۰ محبوب تورین را نگه دارد.

پائولو دیبالا پس از پیروزی غول‌های ایتالیایی در دیدار اول خود لیگ قهرمانان گفت که منتظر تداوم مذاکرات بر سر تمدید قرارداد است. او در این رابطه گفته: من فکر می‌کنم این هفته جلسه جدیدی برگزار خواهد شد. مدیران تغییر کرده‌اند، بنابراین ما صحبت‌ها و مذاکرات را از ابتدا شروع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم به یک نتیجه خوشحال کننده برسیم. انتظار دارم که به زودی خبرهای خوبی در رابطه با تمدید قراردادم منتشر شود. همیشه سعی کرده‌ام تمام تلاش خود را بکنم. طرفین در حال گفتگو هستند و همه ما نظر مثبتی راجع به روند تمدید قرارداد داریم. فکر می‌کنم نتیجه مثبتی به زودی حاصل شود.

قرارداد فعلی دیبالا در پایان فصل به پایان می‌رسد و گزارشات در ایتالیا نشان می‌دهد که او قصد دارد دستمزد خود را افزایش دهد تا حضور ۶ ساله خود در تورین را تداوم ببخشد. پاول ندود، یکی از مدیران فعلی یوونتوس نیز تأکید کرده است که این بازیکن آرژانتینی برای برنامه‌های یووه مهره بسیار مهمی محسوب می‌شود.

دیبالا در پیروزی ۳ بر صفر مقابل مالمو از روی نقطه پنالتی به گل رسید و الکس ساندرو و آلوارو موراتا نیز دیگر بازیکنانی بودند که در این مسابقه گل زدند. ساندرو بهترین بازیکن میدان شد و دیبالا و موارتا نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 522335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.