باشگاه‌ها باید با فدراسیون تعامل داشته باشند/اتفاق خاصی رخ ندهد بین چهار تیم نهایی هستیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: اگر اتفاقات خاص ورزشی رخ ندهد، بازیکنان مصدوم نشوند و کرونا نگیرند با توجه به حمایت باشگاه ذوب‌آهن امیدواریم جز چهارتیم بالای جدول باشیم.

حمیدصادق شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم هندبال ذوب‌آهن و هدف‌گذاری این تیم در لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که داشتیم باشگاه ذوب‌آهن همکاری لازم را برای خرید بازیکن انجام داد. در دو پست دیگر بازیکن می‌خواستیم ولی دیگر بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند نبود. هدف سکو است، اما این دیدگاه را داریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای تیم ملی هندبال با یک مربی خارجی قرار داد بستند، این مربی می‌خواست بازی‌ها را از نزدیک ببیند که فدراسیون هندبال جلسه هماهنگی گذاشت و زمان مسابقات را اعلام کرد. دو بازی با ناجای قم و مس کرمان داشتیم که پیروز شدیم بعد از آن چند بازیکن از ذوب‌آهن به تیم ملی دعوت شدند که لیگ هم تعطیل شد، وقتی بازیکنان از اردوی تیم ملی بازگشتند استراحتی به تیم دادیم تا ریکاوری کنند و دوباره تمرینات را آغاز کردیم که بازیکنان بالای ۷۰ درصد آمادگی دارند.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با بیان اینکه ۳۰و ۲۸ شهریورماه با شاملی کازرون و نفت و گاز گچساران بازی داریم، تصریح کرد: ستاد کرونا مجوز بازی‌ها را به صورت متمرکز صادر کرد و فدراسیون هندبال پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کند، امسال تمام تیم‌ها در یک گروه هستند و در پایان چهارتیم بالای جدول به صورت پلی‌آف با یکدیگر بازی می‌کنند تا تیم قهرمان و رده بندی مشخص شود.

شاه‌نشین اضافه کرد: اگر اتفاقات خاص ورزشی رخ ندهد، بازیکنان مصدوم نشوند و کرونا نگیرند با توجه به حمایت باشگاه ذوب‌آهن امیدواریم جز چهارتیم بالای جدول باشیم.

وی در خصوص سطح لیگ برتر هندبال و تیم‌های مدعی، خاطرنشان کرد: امسال لیگ پویا تری را شاهد هستیم، تیم‌ها عملکرد بهتری دارند و برای کسب سه امتیاز و بهترین نتیجه به زمان مسابقه می‌آیند. سپاهان، شاملی کازرون، مس کرمان و طبس تیم خوبی بستند و مدعی هستند، اما به نظر من همه تیم‌ها مدعی هستند، زیرا برای مثال با ناجای قم که بازی داشتیم پایاپای پیش رفتیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با اشاره اینکه باشگاه‌ها باید با فدراسیون تعامل داشته باشند، گفت: اولویت اول مسابقات آسیایی و کسب سهمیه جهانی است و برای اینکه بازیکنان ملی در شرایط مسابقه قرار بگیرند و مربی خارجی تیم ملی بتواند آنها را ارزیابی کند دوبازی در لیگ انجام شد، اردوی تیم ملی را برگزار کردند و بعد از استراحتی کوتاه بازیکنان دوباره به تیم‌های باشگاهی برگشتند که روند خوبی است و که امیدوارمی تیم ملی هندبال در مسابقات نتایج خوبی بگیرد.

کد خبر 522256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.