حسینی: استاندار اصفهان باید بومی باشد تا مشکلات استان را درک کند

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: استاندار اصفهان باید بومی باشد تا بتواند مشکلات مردم استان را به خوبی درک کند و در راستای حل آن گام بردارد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید، اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم از استاندار جدید حل معضل کم آبی است که امروز مشکلات متعددی را برای کشاورزان ایجاد کرده است. متأسفانه کمبود آب باعث شده کشاورزان شرق اصفهان با وضعیت معیشتی نامناسبی روبه‌رو شوند.

وی افزود: متأسفانه مشکلات آب زاینده‌رود مضاف بر مسائل آثار باستانی، موجب ایجاد مشکلات زیست محیطی شده و مجموعه‌ای از گسل‌ها و ترک‌ها را در زمین این استان ایجاد کرده است.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) تاکید کرد: مطالبه بعدی مردم اصفهان مربوط به مسائل معیشتی است؛ متأسفانه امروز برخی از مناطق استان در وضعیت اقتصادی نامناسبی به سر می‌برند و این موضوع باعث پیدایش کارتن خواب‌ها و قبر خواب‌ها در استان شده که زیبنده اصفهان نیست.

حسینی ادامه داد: علی‌رغم فعالیت‌های شایسته مجموعه سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی، نیاز است مجموعه‌های استانداری اصفهان با اتخاذ برنامه‌های دقیق، در این راه گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان باید بومی باشد تا بتواند مشکلات مردم استان را به خوبی درک کند و در راستای حل آن گام بردارد؛ همچنین لازم باید اشرافیت کامل نسبت به چالش‌های و موضوعات استان داشته باشد.

کد خبر 522225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.