۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
خط و نشان دوباره بایرن برای بارسا

آبی و اناری‌ها یک بار دیگر در دیداری کاملاً یک طرفه مقابل بایرن مونیخ متحمل شکست شدند تا ثابت شود که این بارسلونا دیگر قادر به رقابت با تیم‌های اول اروپا نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شب سختی دوباره برای بارسلونا مقابل بایرن مونیخ رقم خورد چرا که کاتالان‌ها ۳ بر صفر در نیوکمپ شکست خوردند و در اولین بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

رونالد کومان که در خط کناری زمین قرار بود رهبری بارسا را انجام دهد، به دلیل لیست مصدومین بسیار قادر نبود تا حتی ترکیب مورد علاقه‌اش را در زمین بچیند و در همین راستا سیستم محتاطانه ۵-۳-۲ را انتخاب کرد. شاید سیستمی با هشت بازیکن دفاعی و تنها دو نفر در پیکان حمله.

در خانه، در نیوکمپ، سال‌های زیادی است که بارسلونا تا این حد دفاعی بازی نکرده است. سالهاست که آنها یک بازی را با علم بر ضعیف‌تر بودن نسبت به حریف آغاز نکرده‌اند. بدترین بارسای چند سال اخیر هم در تمامی مسابقات امیدی به پیروزی داشت اما کاتالان‌ها برابر بایرن، تبدیل به ضعیف‌ترین حریف ممکن می‌شوند.

می‌توان گفت که در ترکیب بارسا بازیکنانی چون جوردی آلبا و فرنکی دی یونگ و همچنین یوسف دمیر و گاوی جوان به عنوان بازیکنان تعویضی، توانستند تا حدودی بازی خوبی را به نمایش بگذارند و فاصله عملکردی زیادی با بسیاری از دیگر هم تیمی‌های خود داشتند.

از سوی دیگر، مارک آندره تراشتگن مثل همیشه قابل اعتماد بود، اما بازیکنان باتجربه‌تر مانند سرجیو بوسکتس و جرارد پی که با مشکلات زیادی روبرو شدند و به هیچ عنوان نتوانستند در حد و اندازه‌های نام خود و تیمشان بازی کنند.

شاید در حال حاضر تنها امید لاپورتا و مدیران دیگر، اعتماد به لاماسیا باشد. بازیکنان جوان زیادی در ترکیب بارسا مقابل بایرن مونیخ حضور داشتند و طرفداران بارسا امیدوارند تا شاید در طی سال‌های آینده این استعدادهای جوان بتوانند ورق را به سود خود برگردانند.

بارسلونا امیدهای زیاد به جوانانش دارد، شاید لاپورتا آمده تا با صرفه‌جویی بزرگ و البته اعتماد به بازیکنان جوان و مستعد، آن چیزی را خلق کند که یک بار دیگر نیز نزدیک به دو دهه پیش ساخت و تا سال‌ها بارسلونا را مدعی اصلی پیروزی در تمامی مسابقات و رقابت‌ها تبدیل کرد.

بارسا این روزها بیشتر از بازیکن ستاره و امتیازات مثبت، امید دارد و امید تنها چیزی است که از ترس قوی‌تر است.

کد خبر 522205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.