تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی شهرداری زاهدان

امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان گفت: جایگاه نماینده ولی فقیه در مقام قضاوت نیست اما پیگیری لازم در خصوص تسریع رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی در شهرداری زاهدان را از دستگاه‌های قضایی انجام خواهیم داد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار جمعی از کارکنان شاغل و بازنشسته شهرداری زاهدان که به بیان گلایه‌های خود در خصوص عملکرد نامناسب شهردار سابق زاهدان پرداخته و خواهان تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات نامبرده در دستگاه‌های نظارتی و بازرسی بودند، اظهار کرد: در گذشته نیز گلایه‌های زیادی در خصوص عملکرد و برخی قانون‌شکنی‌ها در شهرداری زاهدان مطرح شده است.

وی افزود: در دیدارهای صورت گرفته با شهردار سابق زاهدان همواره به بیان گلایه‌های مردم پرداخته و بیان کردیم که عملکرد شهرداری چندان در چهره شهر زاهدان دیده نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از تأکیدات ما نسبت به شهرداری زاهدان حضور در بین مردم و بیان عملکردها بود که متأسفانه اقناع عمومی صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در مقام قضاوت نیست اما پیگیری لازم در خصوص تسریع رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی در شهرداری زاهدان را از دستگاه‌های قضائی انجام خواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 522143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.