اطفای حریق موتورسیکلت در ساختمان‌های ناایمن منظریه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، از پیشگیری حریقی بزرگ در ساختمان‌های ناایمن در منظریه خبر داد.

عنایت الله راهنورد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (سه شنبه) در یک مجتمع طبقاتی واقع در منطقه منظریه (مسکن مهر) شهرکرد یک موتور سیکلت دچار حریق شد.

وی افزود: این موتور سیکلت کنار تابلوی برق ساختمان و در مجاورت یک دستگاه خودرو در حال سوختن بود و در مدت زمان دو دقیقه نیروهای عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: به گفته محلی‌ها این موتورسیکلت در اثر سهل انگاری دچار حریق شد، اما نیروی انتظامی در حال بررسی دقیق موضوع است.

وی ادامه داد: این حریق به سمت کنتور برق در حال پیشروی بود و متأسفانه سیستم اعلام حریق ساختمان فعال نبود اگر این گونه نبود کنتورهای برق نمی‌سوخت و احتمال انفجار خودروی پارک شده در محل هم وجود نداشت.

راهنورد اظهار کرد: حریق ساعت ۱۶:۳۴ از طریق شهروندان اطلاع داده شد، این ساختمان ۲۴ واحدی است و با اعزام نیروهای آتش نشانی اطفای حریق صورت گرفته و از صدمات مالی و جانی فراوان آن جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: اگر اطفا انجام نمی‌شد دود می‌توانست از طریق شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب ساختمان و داکت ها، تمام ساختمان را نابود کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، تاکید کرد: ساختمان‌های منطقه منظریه بلند مرتبه بوده که توصیه می‌شود حتماً سیستم اعلام حریق در آنها فعال شود، همچنین نصب دوربین برای رصد ورود افراد و حضور نگهبان برای مدیریت ساختمان شکل گیرد تا از حوادث خطرناک جلوگیری شود.

کد خبر 522132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.