احداث ۴ گرمخانه جنرال جدید در تهران پیگیری می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران درباره برنامه‌های آینده این معاونت در حوزه مراکز نگهداری افراد بی‌خانمان گفت: در دوره جدید باید چهار گرمخانه جنرال را که از گذشته طرح‌ریزی شده است، احداث کنیم.

به گزارش ایمنا، محمدامین توکلی‌زاده امروز در جریان بازدید از گرمخانه خاوران با همراهی سیدمالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری و جمعی از مدیران شهری، اظهار کرد: مراکزی که اکنون به عنوان مراکز نگهداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در شأن شهروندان جمهوری اسلامی نیست و باید بهبود یابند اما این منافی زحماتی که همکاران ما در سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در دوره قبل کشیده‌اند، نخواهد بود.

وی در ادامه درباره برنامه‌های آینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این حوزه خاطرنشان کرد: ما باید در دوره جدید چهار گرمخانه جنرال را که از گذشته طرح‌ریزی شده است با پیگیری از شورای شهر، احداث کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران درباره نگه‌داشت یا بازسازی گرمخانه خاوران تاکید کرد: این تصمیمی است که باید در روزهای آینده و با توجه به مشاهداتی که امروز از گرمخانه خاوران داشته‌ایم، برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

در این بازدید مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مشکلاتی که برای رسیدگی و ارائه خدمات به مددجویان در بخش‌های بهداشتی و درمانی، مددکاری و باز توانی (در مراکز بهاران)، تأمین هزینه نگهداری وجود دارد را با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در میان گذاشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 522097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.