تجهیزات سازمان عمران شهرداری اصفهان به‌روز شده است

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان از به‌روز شدن تجهیزات این سازمان خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته حدود ۳۴ میلیارد تومان تجهیزات جدید به امکانات سازمان عمران شهری شهرداری اضافه شده است.

مجید طرفه‌تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فعالیت‌های سازمان عمران در سه بخش خلاصه می‌شود که در بخش نخست، سازمان وظیفه تولید مصالح را بر عهده دارد که هم برای فروش و هم در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر مصرف می‌شود. از این رو مجتمع تولیدی صفه در ضلع جنوبی باغ رضوان با حدود چهار سنگ شکن فعال تشکیل شده و از تولیدات این مجموعه می‌توان به تولید انواع نیوجرسی‌ها اشاره کرد که بخش عمده‌ای از آن در رینگ حفاظتی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه انواع جداول وت پرس و کانیو نیز در مجتمع تولیدی صفه تولید می‌شود، افزود: این جداول با کیفیت بیشتر، جذب آب کمتر و مقاومت بیشتر است که در سرمایش و گرمایش توان مقاومتی بیشتری دارد و به همین جهت در بیشتر پروژه‌های شهر اصفهان از جداول وت پرس استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: قبور پیش ساخته به دلیل مشکلات ایجاد شده در شرایط کرونایی در دستور کار این سازمان قرار گرفت و از سال گذشته در حال تولید این قبور هستیم، البته جاگذاری، نصب و تحویل آنها نیز با سازمان است.

وی گفت: در مجتمع تولیدی صفه همچنین انواع گوم‌ها و بلوک‌ها در حال تولید است و دستگاه ماسه شور تولید ماسه را بر عهده دارد و هفت وبچینگ فعال انواع بتن را تولید می‌کند.

طرفه‌تابان با بیان اینکه سازمان عمران دارای دو کارخانه آسفالت فعال است، اظهار کرد: وظیفه دوم سازمان عمران آسفالت معابر اصلی و آسفالت تراشی این معابر است.

وی با اشاره به رشد تولید مصالح در سازمان عمران، خاطرنشان کرد: نسبت به دو سال گذشته رشد تولید بتن ۲۵۰ درصد، رشد تولید ماسه شسته نزدیک به ۱۸۹ درصد، رشد تولید مصالح ۱۶۴ درصد، رشد تولید آسفالت و قطعات بتنی هر کدام ۱۰۱ درصد را شاهد بوده‌ایم که نشان می‌دهد کارکنان با عزم جدی بدون اضافه شدن نیروهای جدید فعالیت کردند.

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در طول دو سال گذشته حدود ۳۴ میلیارد تومان تجهیزات جدید همراه با سیلوها، سرندها و قالب‌های نیوجرسی جدید به توانایی‌های سازمان عمران اضافه شده که از جمله تجهیزات هفت تراک میکسر جدید بود که وظیفه حمل بتن را با قدرت انجام می‌دهد، همچنین در یک بخش احتیاج به تریلی باربر داشتیم که کفی تریلی‌ها برای حمل نیوجرسی و جداول اضافه شد.

کد خبر 522072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.