آخرین وضعیت ابلاغ حکم شهردار اصفهان از زبان سرپرست شهرداری

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: در یک تقسیم‌بندی کلی امور شهر را باید به سه دسته تقسیم کرد؛ فعالیت‌های مستمر و عادی، فعالیت‌های اجرایی که نیاز به هماهنگی درون سازمانی دارد، فعالیت‌های خاص که نیاز به اتخاذ تصمیمات ویژه و هماهنگی‌های برون سازمانی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" برخی معتقدند عدد ۴۰ راز و رمزهایی داره. برخی این عدد رو نشانه‌ی کامل شدن میدونند؛ مانند داستان اقامت حضرت موسی علیه‌السلام در کوه طور که ابتدا ۳۰ روز بود و با اضافه شدن ۱۰ روز دیگه کامل شد. برخی برای درک بهتر معارف و کمالات چله نشینی می‌کنند. برخی این عدد رو در مورد سن و سال نشانه‌ی رسیدن به حد اعلای بلوغ فکری و عقلی میدونند.

اینها همه نکات مثبت در مورد عدد ۴۰ است اما نکته‌ای که میخوام بگم قدری متفاوت است. امروز ۴۰ روز است که شهرداری اصفهان داره با سرپرستی اداره میشه.

در یه تقسیم‌بندی کلی امور شهر رو میشه به سه دسته تقسیم کرد؛ فعالیت‌های مستمر و عادی، فعالیت‌های اجرایی که نیاز به هماهنگی درون سازمانی داره، فعالیت‌های خاص که نیاز به اتخاذ تصمیمات ویژه و هماهنگی‌های برون سازمانی خواهند داشت. وقتی شهرداری با سرپرست اداره بشه، دسته‌ی اول و دوم امور شهر رو میشه انجام داد، اما در مورد دسته‌ی سوم این کار اگه نگم انجام نشدنی است ولی اذعان می‌کنم که بسیار سخت و پیچیده است. شهر، زنده و پویا است و لحظه‌ای نمیشه ازش غافل شد. به همین نسبت، شهرداری هم باید پویا و فعال باشه و برای حفظ این پویایی، حضور شهردار لازم و ضروری است.

از چند دوره‌ی قبل و بمنظور صرفه‌جویی در هزینه برگزاری انتخابات سراسری، تصمیم گرفتند انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار بشه. به نظرم این تصمیم از دو جهت درست نبوده و نیست. اول اینکه در انتخابات ریاست جمهوری معمولاً شاهد اوج‌گیری گفتگوهای سیاسی بین نامزدها و احزاب و گروه‌ها هستیم و جو کشور بشدت سیاسی است. در همه‌ی نقاط دنیا هم همین رویکرد وجود داره. برگزاری انتخابات شوراها در چنین فضایی باعث تأثیرپذیری این انتخابات از جو سیاسی کشور خواهد شد. دوم هم اینکه تغییر احتمالی شوراهای شهر همزمان با تغییر احتمالی دولت ممکنه باعث تأخیر در آغاز کار شهرداران بشه و این به زیان شهرها و شهروندان محترم است.

بحمدالله خبر میرسه که گویا در همین هفته ابلاغ جناب آقای دکتر قاسم زاده به عنوان شهردار اصفهان توسط وزیر محترم کشور امضا شده و ایشان به طور رسمی سکان هدایت شهرداری رو در دست خواهند گرفت. صمیمانه و خالصانه برای شهردار محترم اصفهان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ایشان و گروه مدیرانی که توسط ایشان در سمت‌های مختلف قرار گرفته و مشغول انجام خدمت و ادای وظیفه نسبت به مردم شریف و بزرگوار اصفهان میشن، بتونند این مسئولیت خطیر و رسالت بزرگ خدمت رسانی و اداره‌ی کلانشهر اصفهان رو به بهترین شکل ممکن انجام داده و باقیات الصالحات از خودشون بجا گذارند. انشاالله"

آخرین وضعیت ابلاغ حکم شهردار اصفهان از زبان سرپرست شهرداری

آخرین وضعیت ابلاغ حکم شهردار اصفهان از زبان سرپرست شهرداری

کد خبر 521918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.