اخباری: آمدیم تا از اعتبار فوتبال خود و باشگاه تراکتور ذفاع کنیم

دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌دانیم چطور جلوی بازیکنان خوب و باکیفیت این تیم را بگیریم، به نوعی باید بگویم که خود النصری‌ها باید به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ما باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا اخباری در نشست خبری قبل از بازی مقابل النصر اظهار کرد: به حضور در این مرحله از مسابقات افتخار می‌کنیم و در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم از گروه خود صعود کنیم. تراکتور با تیمی جوان پا به دیدار مقابل النصر گذاشته است.

وی افزود: هیچ چیز از قبل مشخص نیست و آمدیم که شجاعانه بازی کنیم. به تمام بازیکنان‌مان حتی به جوانان ایمان داریم و مطمئناً می‌آییم تا از اعتبار فوتبال خود و باشگاه‌مان دفاع کنیم.

دروازه‌بان تیم تراکتور با بیان اینکه با وجود تمامی تغییرات در خط دفاعی عملکرد خوبی داریم و النصر را آنالیز کردیم، تصریح کرد: می‌دانیم چطور جلوی بازیکنان خوب و باکیفیت این تیم را بگیریم، به نوعی باید بگویم که خود النصری‌ها باید به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ما باشد. امیدوارم با تلاشی که بچه‌ها و کادر فنی انجام دادند فردا بتوانیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

کد خبر 521875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.