ایران همواره در لحظات دشوار کنار ما قرار گرفت ‌

رئیس جمهور پاکستان با قدردانی از حمایت‌های تهران از اسلام‌آباد، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در لحظات دشوار در کنار پاکستان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، از منابع رسمی پاکستان، «عارف علوی» امروز _دوشنبه ۲۲ شهریورماه_ طی سخنرانی در نشست مشترک نمایندگان مجالس سنا و ملی به مناسبات آغاز چهارمین سال پارلمانی در اسلام‌آباد از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست و همیار پاکستان در تمامی لحظات یاد کرد.

وی ضمن تشریح دستاوردهای دولت فعلی پاکستان در طول سه سال گذشته و تبیین سیاست‌های داخلی و خارجی، بر لزوم مشارکت کشورهای منطقه و همسایگان برای کمک به افغانستان تاکید کرد.

علوی از جانب دولت و مردم پاکستان از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت واضح از پاکستان و مواضع منطقه‌ای این کشور قدردانی کرد.

وی همچنین به تحولات افغانستان و تبعات تداوم ناآرامی‌ها در این کشور همسایه بر پاکستان و ثمرات برقراری صلح اشاره کرد و اظهار کرد: اسلام‌آباد به تلاش‌های خود برای کمک به مردم افغانستان ادامه خواهد داد.

نشست مشترک نمایندگان مجالس ملی و سنای پاکستان به مناسبت سومین سال پارلمان این کشور با حضور «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان، وزرای کابینه دولت، فرماندهان نیروهای مسلح و همچنین سفیران کشورهای مختلف برگزار شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 521842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.