آزادسازی مسیر رینگ چهارم در شرق اصفهان تکمیل شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: زیرگذر قهجاورستان تا سه راهی بهاران با صرف بیش از ۶۵ میلیارد تومان اعتبار به صورت کامل به عنوان بخشی از رینگ چهارم شهر آزادسازی شد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تکمیل مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ یکی از مهمترین پروژه‌های این منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از بخش‌های این رینگ، زیرگذر قهجاورستان تا سه راهی بهاران با مساحت ۱۴۵ هزار مترمربع است که آزادسازی کل مسیر با هزینه بیش از ۶۵ میلیارد تومان اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این زیرگذر دارای یک لوپ و سه رمپ است، تصریح کرد: این بخش از رینگ چهارم دارای چهار باند است که با آزادسازی‌های انجام شده، آماده اجرای آسفالت است که با پایان یافتن پروژه تردد در این بخش شهر تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۲۵ هزار مترمربع فضای سبز از نوع گیاهان متناسب با شرایط کم آبی استفاده می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر تکمیل بخش‌هایی از رینگ در منطقه، چندین خیابان هم از گره ترافیکی کور رهایی می‌یابد که برای اجرای طرح در این خیابان‌ها، در بودجه امسال شهرداری بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

قاسمی با بیان اینکه در این منطقه تعدادی پروژه نیمه‌کاره همچون خیابان‌های متصل به کمربندی شمال وجود دارد که برای تعیین تکلیف آنها اعتبارات لازم در بودجه سال جاری منطقه لحاظ شده است، گفت: در این منطقه شش خیابان بن بست شامل خیابان سلمان، شهدای ابر، شهدای کنگاز، شهدای ستار، لاله، اریسون وجود دارد که برای بازگشایی آنها در بودجه سال جاری ۶۳ میلیارد تومان اعتبار نظر گرفته شده تا آزادسازی آنها انجام و ترافیک سنگین خیابان جی به ویژه در ایام پایانی هفته کاهش یابد.

کد خبر 521626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.