سقوط مرد ۵۷ ساله به درون یک حلقه چاه خشک

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از سقوط مرد ۵۷ ساله به درون یک حلقه چاه خشک به عمق ۱۵ متر خبر داد .

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان، حادثه سقوط فردی در چاه به آتش‌نشانی شهرداری گرگان اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره هفت به وسیله خودرو جرثقیل امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۷ آتش‌نشانی شهرداری گرگان با حضور در محل حادثه، شروع به ایمن سازی محل و با تجهیزات مخصوص به درون چاه رفته و در نهایت فرد مصدوم را از درون چاه عمیق به بیرون کشیده و نجات می‌دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: این فرد در زمین خالی انتهای شهرک جامی مشغول جمع آوری ضایعات بوده که متأسفانه در ساعت ۲۰ شب گذشته با بی احتیاطی خود و تاریکی منطقه به درون چاه سقوط می‌کند و با توجه به خلوتی منطقه اطراف چاه و عدم رفت و آمد اشخاص کسی متوجه حضور مرد ۵۷ ساله در چاه نمی‌شود و با گذشت زمان و در حدود ساعت ۱۰ روز بعد فردی دیگر که در آن حوالی مشغول چوپانی بوده صدای فریاد فرد حادثه دیده را از درون چاه می‌شنود و با آتش نشانی تماس می‌گیرد.

صفری ادامه داد: خوشبختانه آسیب‌های وارده به فرد حادثه دیده شدید نبوده و عوامل آتش نشانی پس از بیرون آوردن فرد مصدوم با هماهنگی عوامل اورژانس وی را جهت اعزام به بیمارستان تحویل آنها دادند.

کد خبر 521583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.