برادر همسر رئیسی رئیس دانشگاه پیام نور شد؟+ سوابق علی علم‌الهدی

ساعتی پیش خبری مبنی بر انتصاب سید علی علم‌الهدی فرزند فرزند آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و برادر همسر ابراهیم رئیسی بر مسند ریاست دانشگاه پیام نور منتشر شد، اما این خبر دقایقی پیش تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعتی پیش خبری مبنی بر انتصاب سید علی علم‌الهدی، برادر همسر رئیس جمهور، به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، اما این خبر دقایقی پیش توسط وی تکذیب شد.

سید علی علم الهدی در گفتگو با یکی از رسانه‌ها با تاکید بر اینکه برخی شایعات مبنی بر انتصاب وی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور واقعیت ندارد، اظهار کرد: بر اساس عهدی که بسته شده هیچ یک از نزدیکان آیت الله رئیسی در سمت‌های اجرایی مسئولیتی نخواهند گرفت.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: از حدود یک ماه پیش شایعاتی مبنی بر انتخابم به عنوان رئیس دانشگاه از سوی دانشجویان مطرح شد و این شایعات هم به دلیل این که بنده برادر همسر آقای رئیسی رئیس جمهور هستم، قوت گرفت. در حالی که این نوع اخبار کذب است و بنده مسئولیت اجرایی ندارم و نخواهم داشت.

علم الهدی تاکید کرد: ضمن اینکه پیشنهادی از سوی وزیر علوم برای سکان داری دانشگاه پیام نور نداشتم و کسانی این اخبار را بدون ارائه هیچ گونه سند واقعی مطرح کرده اند. من از ۱۰ سال پیش عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بوده ام و در نقش استادی در این دانشگاه ارائه خدمت خواهم کرد.

سوابق علی علم‌الهدی؛ برادر همسر رئیس جمهور

مدیر اداره برنامه ریزی دانشگاه امام صادق(ع) از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳

رئیس انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸

مدیر کل تحقیقات و خدمات پژوهشی دانشگاه پیام نور از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹

دبیر هم اندیشی اعضا علمی دانشگاه پیام نور از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴

رئیس بخش الهیات و علوم انسانی دانشگاه پیام نور از سال ۱۳۹۰

کد خبر 521495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.