خانواده کارکنان بیمارستان‌های درگیر با کرونا واکسینه می‌شوند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تزریق واکسن‌های سینوفارم و برکت بدون توجه به شرط سنی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خانواده پرسنل بیمارستان‌های کووید ۱۹ که در معرض خطر ابتلاء به این بیماری قرار دارند، انجام می‌شود.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص انتشار خبری مبنی تزریق واکسیناسیون در بیمارستان الزهرا (س) بدون شرط سنی، اظهار کرد: تزریق واکسن‌های سینوفارم و برکت بدون توجه به شرط سنی برای خانواده کارکنان دانشگاه و پرسنل بیمارستان‌های کووید ۱۹ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک دستورالعمل کشوری از سوی وزارت بهداشت است، اضافه کرد: واکسیناسیون بدون شرط سنی برای پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، کارکنان بیمارستان‌های کووید و افراد درجه اول خانواده آنها می‌شود و هر کدام از این افراد تنها دو نفر از خانواده درجه اول خود را می‌توانند برای واکسیناسیون معرفی کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر تزریق واکسن‌های سینوفارم و بر کت بدون توجه به شرط سنی برای عموم مردم نیست و صرفاً برای کارکنان و پرسنل بیمارستان‌های کووید ۱۹ و خانواده آنها که در معرض خطر ابتلاء به این بیماری قرار دارند درنظر گرفته و انجام می‌شود.

کد خبر 521483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.