۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کودکان هنرمند ایران گل کاشتند

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون از برنده شدن نقاشی‌های کودکان ایرانی در مسابقه‌ی زمین سال ۲۰۳۰ جی کیو ژاپن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه گودرزی در اینستاگرام خود آورده است:

«در میان این همه اخبار آزاردهنده این خبر بسیار خوشحال کننده بود. به امید فرداهای رنگی‌تر برای مردم کره زمین

نقاشی کودکان ایرانی برندگان مسابقه زمین در سال ۲۰۳۰ جی کیو ژاپن شد.

بیست و یکمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست (جی کیو ای) ژاپن با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰» برگزار شد و از میان نزدیک به پانزده هزار اثر از ۸۰ کشور کودکان هنرمند ایرانی جوایز این رویداد بین‌المللی را درو کردند.

بر اساس این خبر «آیلین علیزاده» از جهرم فارس و «مائده طاهری» از گلپایگان اصفهان هر دو ۱۲ ساله جایزه اول بخش بین‌الملل این مسابقه را از آن خود کردند. «مهرسا محمدحسنی» ۹ ساله از رودسر گیلان، «نیروانا روستایی» ۱۰ ساله از اهواز «نیلوفر افشاری» ۱۵ ساله از پیرانشهر آذربایجان غربی و «الهه ستوده» شرکت کننده ۱۰ ساله‌ی جهرمی از استان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن دیپلم افتخار بخش بین‌الملل را دریافت کردند.

همچنین «پانیسا ممتازیان» ۷ ساله از اهواز خوزستان جایزه ویژه‌ی هیأت داوران بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را دریافت کرد. در عین‌حال «محمد مانی ربیعی» ۱۱ ساله از تهران نیز موفق به کسب جایزه ویژه و دیپلم افتخار بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شد.

نقاشی‌ها را ببیند که کودکان فردای جهان را چه رنگارنگ، نورانی و شاد می‌بینند.

اینچنین باد. زنده باد کودکان، زنده باد فردا»

کودکان هنرمند ایران گل کاشتند

کد خبر 521385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.