رویداد ملی "شور عاطفه‌ها" از امروز تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود

کمیته امداد اصفهان امسال رویداد ملی شور عاطفه‌ها را از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهرماه با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از روش‌های نوین الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷*، برگزار می‌کند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید همچنان در سایه تداوم همه گیری کرونا است و حسب ظاهر به صورت مجازی آغاز خواهد شد و بنا بر تجربیات به دست آمده از این اتفاق طی سال گذشته، می‌توان مشکلات دانش آموزان نیازمند برای شروع سال تحصیلی را پیش بینی کرد.

وی با درخواست از مردم نیکوکار استان برای کمک به تحصیل فرزندان مددجویان، ادامه داد: هر ساله رویداد ملی شور عاطفه‌ها برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در روزهای ابتدایی سال تحصیلی برگزار می‌شد که امسال نیز مقرر است علی رغم تداوم همه گیری ویروس کرونا، با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تاکید کرد: این رویداد بزرگ خیر و احسان امسال از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهرماه با تکیه بر روش‌های مشارکت الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردم نوعدوست اصفهان هستند، گفت: قصد داریم در صورت امکان و با هماهنگی کامل با مراجع ذیصلاح، پایگاه‌های فیزیکی جمع آوری کمک‌های مردمی را نیز در روز پنجشنبه، ۲۵ شهریورماه در میادین و معابر اصلی شهر برپا کنیم.

زارع شعار شور عاطفه‌های امسال را «باهم مشق محبت می نویسیم» اعلام کرد و گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد اصفهان در این رویداد بزرگ خیر و احسان کمک به جمع‌آوری ملزومات آموزشی بویژه، وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش‌های مجازی است.

وی با اعلام اینکه عمده اقلام مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت در این سال تحصیلی مربوط به آموزش مجازی است، گفت: از هم استانی‌های گرانقدر درخواست می‌کنیم حتی المقدور کمک‌های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا امکان خرید این ملزومات با قیمت‌های ارزان‌تر برای این فرزندان نیازمند فراهم شود.

کد خبر 521377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.