شعار "زنده باد رونالدو" در اولدترافورد

بازیگر نقش اول پس از مدت‌ها دوری دوباره بر روی صحنه رفت و در تئاتر رویاها درخشید در حالی که شعار "زنده باد رونالدو" هواداران به گوش می‌رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو ملی پوش تیم ملی پرتغال در اولین دیدار خود پس از سال‌ها برای منچستر یونایتد، موفق شد دو گل به ثمر برساند تا شاگردان اوله گونار سولسشر ۴-۱ نیوکاسل را در مقابل چشمان هزاران تماشاچی خود در ورزشگاه اولد ترافورد از پیش رو بردارند.

فضا و جو منچستر قبل از شروع بازی بیشتر شبیه به یک آوردگاه برای رونالدو بود تا یک بازی لیگ برتر. بسیاری از معابر شهری در قلب انگلستان نام رونالدو را به خود گرفته بودند و فوق ستاره محبوب یونایتدی‌ها توجه همه را به خود معطوف کرده بود.

در جریان آوردگاهی که بی شک هزاران هوادار پرشور آن را خلق کردند، بازیگر نقش اصلی بر روی صحنه رفت و باز هم در تئاتر رویاها درخشید. مهاجم ۳۶ ساله سابق رئال و یوونتوس نشان داد که هنوز هم همان بازیکن همیشگی است و شمّ بالای گلزنی او حتی ذره‌ای کم نشده.

سولسشر که چند سالی است با سبک و سیاق خود در حال ساختن یک منچستر جدید است، همواره گفته که تمرکز خود را بر روی بازیکنانی می‌گذارد که خودشان را وقف باشگاه می‌کنند و خودخواهانی که تصوری بالاتر از باشگاه داشته باشند در ترکیب او جایی ندارند.

اما این رونالدو است، چیزی متفاوت! اعجوبه‌ای که همیشه از قاعده‌ها مستثنی بوده است و قوانین عادی همیشه درباره او صدق نمی‌کنند. پیش از این سرمربی منچستری‌ها درباره او گفته بود: وقتی از رونالدو می‌گوئیم یعنی ما درباره کسی صحبت می‌کنیم که حداقل به نظر من بهترین بازیکن تاریخ است.

برونو فرناندس و جسی لینگارد دو گل دیگر منچستر برابر نیوکاسل را به ثمر رساندند تا مهر پیروزی ۴ بر ۱ زده شود و این تازه آغازی است برای دوران جدید منچستری‌ها. دوره‌ای که بی شک پر از فراز و نشیب و البته پیروزی‌های بزرگ خواهد بود. هواداران هم این را خوب می‌دانند و برای همین است که در اولد ترافورد شعار می‌دهند؛ "زنده باد رونالدو".

کد خبر 521362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.