خسروی: حل معضل آب زاینده رود نیازمند تدبیر ملی است

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی گفت: حل معضل آب زاینده رود و بازگشایی این رودخانه نیازمند تدبیری ملی بوده و قطعاً استان اصفهان نمی‌تواند به تنهایی این معضل عظیم را برطرف کند.

کوروش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم از استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: اصلی‌ترین مطالبه مردم اصفهان از استاندار جدید، زاینده رود، آلودگی هوا و توسعه اقتصادی استان به ترتیب از جمله مهمترین مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید است.

وی افزود: حل معضل آب زاینده رود و بازگشایی این رودخانه نیازمند تدبیری ملی بوده و قطعاً استان اصفهان نمی‌تواند به تنهایی این معضل عظیم را رفع کند. استاندار و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی می‌توانند تمام تلاش خود را برای اعمال مدیریتی واحد در حوضه آبریز زاینده رود به کار بگیرند تا از فجایع پیش آمده که در اثر بسته شدن آب زاینده رود به وجود می‌آید، جلوگیری کنند.

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی ادامه داد: تمامی مدیرانی که در طراز استاندار هستند باید نگاه سیستماتیک داشته باشند تا بتوانند رخدادهای پیرامون خود را به صورت دقیق تحلیل کنند تا تمامی عناصر سیستم را به کار بگیرد.

کد خبر 521354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.