فعال شدن سامانه نظارت بر فعالیت روزبازارها در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از فعال شدن سامانه نظارت در فعالیت روزبازارها خبر داد و گفت: ساماندهی روزبازارها سبب بهبود سیما و منظر شهری قم شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی مراکز روز بازار اظهار کرد: یکی از معضلات همیشگی در سطح شهر، روز بازارها بود که با توجه به رسالت سازمان در زمینه ساماندهی مشاغل شهری به آن پرداخته شد و در دوره شش‌ساله اخیر توانستیم با ایجاد سامانه نظارت وضعیت بهتری را در روز بازارها ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: به‌عنوان نمونه در این راستا حدود ۴۵۰ نفر که در بازار روز سه‌شنبه واقع در بلوار شهید همت فعالیت داشتند، بعد از ۱۷ سال به مکان جدید منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: انتقال ۷۵۰ نفر از دست‌فروشان بلوار یادگار امام (ره) به پارکینگ جنب بوستان جوان بعد از ۳۰ سال، جمع‌آوری دست‌فروشان از سطح میدان بزرگ امام خمینی (ره) و انتقال به پارکینگ شرقی، جمع‌آوری پرنده فروشان و شناسنامه‌دار کردن دست‌فروشان به تعداد سه هزار و ۲۰۰ نفر از اقدامات این سازمان در زمینه ساماندهی روز بازارها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقا سیمای منظر شهری، چند نقطه از شهر ازجمله میدان علوم پردیسان، میدان امام خمینی (ره)، درب یک جمکران و تقاطع بلوار جمهوری اسلامی و انسجام برای استقرار دست‌فروشان پیش‌بینی و ساماندهی شده است.

کد خبر 521218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.