۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
اکران «مربای شیرین» در اصفهان

حوزه هنری استان اصفهان با همکاری دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان این هفته در برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» فیلم «مربای شیرین» را اکران می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، فیلم «مربای شیرین» به کارگردانی مرضیه برومند در ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه، بیستم شهریورماه در سالن سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی به نمایش در می‌آید.

نرگس رجایی مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان گفت: برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» در آستانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به همت دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف پخش آثار ماندگار و خاطره انگیز سینمای کودک برای کودکان امروز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون در این برنامه که در بعدازظهر روزهای شنبه هر هفته در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود به اکران فیلم‌های «مدرسه موش‌ها»، «دزد عروسک ها»، «هم بازی»، «رنگ خدا» پرداخته شده است و در هفته آینده نیز فیلم «نیاز» پخش خواهد شد که این آخرین اکران از مجموعه مروری بر آثار سینمای کودک خواهد بود.

کد خبر 521168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.