گزینه‌های استانداری اصفهان مشخص شدند + لیست اسامی

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی رأی‌گیری‌های انجام شده در مجمع نمایندگان استان، به ترتیب رأی آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی، سید رضا مرتضوی، مهدی جمالی نژاد، محمد علی احمدی و سعید اوحدی به عنوان گزینه‌های استانداری اصفهان به وزارت کشور معرفی خواهند شد.

امیر حسین بانکی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد گزینه‌های استانداری اصفهان اظهار کرد: تمامی افرادی که مجمع نمایندگان استان اصفهان به عنوان گزینه‌های پیشنهادی استاندار به وزارت کشور معرفی کرده، از شرایط و ویژگی‌های مورد نیاز برای استانداری اصفهان برخوردار هستند.

وی افزود: طی آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان، آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نیز به عنوان گزینه پیشنهادی استانداری مطرح شد که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای حاجی دلیگانی به خوبی شهرستان‌های اصفهان را می‌شناسد و چندین سال به عنوان فرماندار ویژه کاشان و نجف آباد خدمت کرده است؛ همچنین به لحاظ حضور چندین دوره در مجلس شورای اسلامی به خوبی با قوانین و مقررات آشنا بوده و قدرت پیگیری مسائل توسط وی زبانزد است، اما قرار است آقای دلیگانی با مردم حوزه انتخابیه خود در خصوص این تصمیم صحبت کند.

بانکی پور یادآور شد: طی رأی‌گیری‌های انجام شده در مجمع نمایندگان استان، به ترتیب رأی آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی، سید رضا مرتضوی، مهدی جمالی نژاد، محمد علی احمدی و سعید اوحدی به عنوان گزینه‌های استانداری اصفهان به وزارت کشور معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: آقای حاجی دلیگانی بیش از دو سوم آٰرا را جهت پیشنهاد به عنوان استاندار اصفهان به وزارت کشور کسب کرد.

کد خبر 521095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 0
    این کار شما دخالت در کار دولت نیست؟ یعنی دولت انقدر ناتوان است که شما براش تصمیم بگیرید؟
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 1
    جناب آقای حاجی و اقای دکتر مرتضوی گزینه بسیار خوبی هستند
  • آقا مجید IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    فکر میکنم تا چند ماه دیگه هیچ نماینده ای تو مجلس نباشه و همشون به دولت کوچ کنن و در دولت سمت بگیرن