جدیدترین دستگاه تصفیه هوای شیائومی عرضه شد

شرکت شیائومی دستگاه تصفیه هوای خود به نام MIJIA Air Purifier 4 Pro را در چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دستگاه تصفیه هوای جدید شرکت شیائومی به نام MIJIA Air Purifier 4 pro جانشین دستگاه MIJIA Air Purifier 3 است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. فروش دستگاه تصفیه هوای جدید شرکت شیائومی از ۹ سپتامبر آغاز شده است و قیمت آن بین ۲۰۰ تا ۲۳۲ دلار ارزیابی شده است.

دستگاه تصفیه هوا MIJIA 4 Pro دارای چندین به روزرسانی است که هدف آن‌ها از بین بردن آلدئیدها، خوش بو کردن هوا و حذف باکتری‌ها و ویروس‌ها است. این محصول بر طراحی ورودی هوای محیطی ۳۶۰ درجه متکی است و حداکثر ۸ هزار و۳۳۰ لیتر هوای پاک در دقیقه ارائه می‌دهد که معادل ۱۰ متر مربع از یک فضای اتاق است.

قسمت فیلتر محصول ذکر شده دارای سطح گسترده‌ای از کاغذ فیلتر است و از ساختار لمینت پنج لایه قدرتمند بهره می‌برد. دستگاه تصفیه هوای MIJIA Air Purifier 4 Pro قادر است گرد و غبار، موی حیوانات خانگی و ذرات بسیار کوچک معلق در هوا را به طور موثری فیلتر کند و بوهای نامطلوب را نیز از بین ببرد.

یک صفحه محافظ در قسمت بالای دستگاه قرار دارد که مانع دسترسی مستقیم کاربران به تیغه‌های فن می‌شود، این صفحه مشبک قابل جدا شدن است و می‌توان با کنار زدن آن تیغه‌هان فن را تمیز کرد تا از آلودگی ثانویه جلوگیری شود. محصول ذکر شده دارای یک صفحه نمایش OLED کوچک است که می‌تواند داده‌های لحظه‌ای محیط را نشان دهد. یک چراغ کوچک نیز در این دستگاه تعبیه شده است که وضعیت هوا، فیلتر و صفحه مشبک را به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 521085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.