دستگیری ۴ اسیر فلسطینی فراری از زندان صهیونیست‌ها + فیلم

رسانه‌های صهیونیستی از بازداشت ۴ اسیر فلسطینی ازجمله ۶ زندانی که چند روز پیش از زندان جلبوع فرار کرده بودند، خبر دادند.

به گزارش ایمنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت دو زندانی فلسطینی که چند روز پیش از زندان جلبوع (گیلبوآ) فرار کرده بودند، خبر داد.

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده‌اند این دو زندانی که پس از فرار از زندان جلبوع دستگیر شده‌اند، محمود العارضه و یعقوب القادری هستند.

منابع صهیونیستی اولین تصاویر دو اسیر فلسطینی فراری از زندان جلبوع را که مقامات اشغالگر اعلام کردند که نیروهای صهیونیستی آن‌ها را دستگیر کرده‌اند، منتشر کرده‌اند.

ساعاتی بعد نیز شبکه اسرائیلی «کان» اعلام کرد «زکریا الزبیدی» و «محمد العارضه» ساعاتی پس از دستگیری محمود العارضه و یعقوب القادری بازداشت شدند. گفته می‌شود این دو فلسطینی در نزدیکی «کوه طور» شناسایی و بازداشت شدند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرده است که دستگیری این دو زندانی در نزدیکی جبل القفزه، در جنوب ناصره انجام شد، جایی که صهیونیست‌ها کارهای تحقیقاتی گسترده‌ای در آن انجام داده‌اند.

الجزیره دراین‌باره نوشت این دو زندانی که مقامات اشغالگر دستگیری آن‌ها را اعلام کردند، ازجمله ۶ زندانی هستند که چند روز پیش از زندان جلبوع فرار کردند.

روز دوشنبه گذشته، شش اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین‌های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.

فرار این اسرا از زندان علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی در زندان جلبوع مسئولان رژیم صهیونیستی را سردرگم و بر آن داشته تا اقدامات کور و سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کند.

در پی این رسوایی امنیتی برای رژیم صهیونیستی این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان‌های این رژیم روی آورده است.

یکی از مسئولان هیئت اسرای فلسطینی نسبت به وقوع انقلاب در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه هشدار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 521070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.